کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

بهار ِ دلنشین

 

آذر ماهیم ، یجورائی تو اوج پائیز ...  

هواش دلگیره ، دل آدم خود به خود تنگ میشه ،  

نم نم بارونی هست و برگ درختا ریخته ،  

هوا یکم سرد شده و بوی زمستونو میده ...  

اما اینا همش ظاهرِ یه ماجراست ،  

ظاهرِ یک شهر ، یک دیار ...    

باید دید اون اصل ماجرا چی ، اونم پائیزیه ؟!  

برای خودم بگم باید " نه " !  

پائیز مسلمن تاثیرشو میذاره اما من بهارِ بهاریم ...  

با اینکه عاشقانه پائیز رو دوس دارم اما باید بگم که 

آذر ماه رو دیگه جزء پائیز حساب نمیکنم ،  

آذر یه ماه جا مونده از بهاره ، حداقلش واسه من !  

برای اینکه دیگه این ماه برای من فرق میکنه ،    

برای اینکه آذر برای اونه ،  

برای اینکه دارمش ، 

برای اینکه کنارمه ، 

برای اینکه گرما بخش ِ زندگیمه ...

 

میبینی ؟!  

میبینی حال و هوای بهاریمو ؟!   

میبینی من ِ نا امید چه امیدوارانه دارم زندگی میکنم ؟!

میبینی دیگه غُصه ندارم ؟!    

صدای خنده های این روزامو میشنوی ؟!  

همیشه میگفتم این خنده ها از ته دل نیست ! 

اما الان میخوام بگم از اون ته ِ تهِشِه ...    

اینا رو همش از " تو " دارم ،  

اینا رو مدیون تو ام ،  

هیچ موقع فکر نمیکردم که به این جمله برسم که 

" زندگی زیباست ... "  

اما هست ، خیلی زیباتر از چیزی هم که فکرشو میکردم ...  

 

میخوام از آذر ِ بهاری تشکر کنم ،  

برای اینکه تو رو داد ، 

برای اینکه روز دومش روز توئه ،    

بذار قبلش خدا رو شکر کنم ، 

چون اون خواست و تو آمدی ...  

خدا رو شکر میکنم که هستی ،  

و ازت ممنونم که همراهمی ،

و اینکه به داشتنت افتخار میکنم ...     

 

تولدت مبارک عزیزترین ِ زندگیم ...   

 

 

 

 

 

+ آلبوم بچه های کانون هنر دانشگاه و تنها عکس دو نفره ی ما !!

 

++ بهار دلنشین ، آهنگی که خیلی باهاش خاطره داریم ، 

یجورائی شروع ِ خیلی چیزا بود ... تقدیم به فهیمه .  

  

نظرات 30 + ارسال نظر
تیراژه پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

اول...

تیراژه پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

اینقدر این پستت دلی و دلنشینه که از خواندنش سیر نمیشوم..
حسم که ته نشین شد میایم و میگویم

فهیمه پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

از این بهترم مگه میشد نوشت ؟
از این بهترم مگه میشد بعد مدتها اشک شوق تو چشمام بیاد ؟
مگه میشد کسی بهتر از تو سر راهم قرار بگیره ؟
محمد کاش پیشم بودی ...
کاش الان اینجا بودی تا تو چشمای نازت نگاه کنم و بگم : خیلی دوست دارم ... خیلی ...
خدا رو هزار بار شکر که دارمت عزیزترینم ...

ال پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

محمد خیلی خوشحالم برات.. خیلی خیلی..


ایشالا همبشه لبهاتون خندون باشه.. ایشالا

الف. لام. ی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ

بالایی من بودم..با گوشی پستت رو خوندم .. نتونستم کامنت ندازم.. خوشبخت باشین.. یه عالمههههههه ارزوی خوب برای هردوتون

هاله بانو پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ http://halehsaadeghi.blogsky.com/

تولدش مبارک ...
خوش باشید و خرم ...

yasna پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ http://delkok.blogfa.com

تولدش مبارک .. مبارک باشه این آذر و همه آذرهای بعدی..

دل آرام پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

حست همیشه موندگار
همه روزهاتون بهاری
بهار با هم بودنتون دلنشین
برای هر دوی شما بهترین ها رو آرزو دارم
محمد ای کاش همیشه بگی زندگی زیباست ... کاش همیشه صدای خنده هات شنیده بشه ، در کنار فهمیه عزیز .

جزیره پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ

آخی
فهیمه جان تولدتون مبارک.
ایشالله 120تا از این بهارای پاییزی رو کنار هم سپری کنین اون هم همینقدر عاشق


محمد حالا چون این پست عاشقانه بود بت نمیگم که از یه بدرنگ بعید بود نوشتن همچین پستی.

فرگل پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

توبدشون مبارک
آرزو میکنم هر روز عشقتون بیشتر از روز قبل باشه

فرگل پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

اون کلمه تولدشون بود

دختری که حرفهایش را نمیخورد(پری) پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

یعنی عاشقی و خوندنم تو تک تک تک این پست.... دم حفتتون گرم... دم همه ی عاشقای دور از هم گرم... دم فهمیه خانوم گرم... دلمو شاد کردین... آقا یعنی چییییییییییییییییییییییییی؟ هیچکی نوومووتووونه مث مو عاشقونه بنوییییسه .... :-)))))))))))
جدا از شوخی ها... آذر منم بهاره... اصلا آذری ها ماهن...
یعنی یه جور خاصی دوست داشتنی اند... منم یه آذری دارم
که با دنیا عوضش نمیکننننننننننننننننننننننننننننننننم
عسقتون مستدااااااااااااااااااااااام

فاطمه جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://shahrah-88.blogfa.com

تولدش مبارک.. :)

چه خوبم افتادین هردوتون تو این عکس..! :)

الف. لام. ی جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.inspiration90.blogfa.com

عه! من یادم رفت تولدش رو تبریک بگم! :دی

فهیمه جان تولدت مباررررررک ، ایشالا صد و بیست سالگیت :ایکس

الهه جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ http://khooneyedel.blogsky.com

مادر شوهر وارد میشوددد

پستت خیییییلی خوب بود پسری من...تو از اون آدمایی هستی که با تمام دلت با آدما ارتباط برقرار میکنی...واسه همین دلنشینه حرفات....

تولدت مبارک باشه فهیمهٔ عزیز...تولد عشقتون هم مبارک باشه...هر روزی که عشق و امید توش باشه برای آدم مثل روز تولده...الهی که هر روز از نو متولد بشین به عشق هم...
هوای پسری من رو هم داشته باش...من با خون دل این بچه رو بزرگش کردم تا شده اینقدی ماشالاااا(همگی بزنین به تخته)

طـ ـودی جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ

تولدش مبارکـــــــ بدجــــــــور
اصن کلا تولد خیلی چیز خوبیه؛ و البته چیز خیلی خاصیه!
ایشا... سالیان سال تولدهاتون رو پیش هم جشن بگیرید

آذرنوش جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

امیدوارم همیشه عاشق باشید ...همیشهههه...
تولد نازنینت مبارک محمد...خیلی خوشحال شدم:)

رعنا جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ق.ظ http://rahna.blogsky.com

تولدددددشوووون حسابی مباررررررکککککک
عشقتون مستدام باشه

میلاد جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

محمد قدر این حساتو بدون

حواست بهش باشه

وقتی نشاء یه درخت جوونه میزنه، باید بهش رسید، باید حرصش کرد، باید اب و غذا بهش رسوند

خلاصه خیلی مراقبش بود

وگرنه طوفان ها میان از جا میکننش

باید تو سال های اول بیشتر و بیشتر مراقبش بود

اگه خیلی ها حسرت میخورن و از عشق بد میگن بخاطر اینکه نمیدونستن عاشقی هم راه و رسم داره

عاشقی خوبی داره، بدی هم داره

بالا و پایین داره

اینارو میگم چون حست قشنگ، حس هردوتون

با ارزش، ارزش به تمام معنا

محمد عزیزم و همینطور فهمیه جان نمیدونم چه تعبیری میکنید از حرفم اما نذارید رو حساب نصیحت و اینجور حرفا، فقط یه چیزی عشق رو خیلی خوب پر و بال میده و بزرگ میکنه و نمیزاره طوفان ها زخمیش کنن، اونم خلاصه میشه تو یه کلمه چهار حرفی

"گذشت"

سعی کنید این کلمه چهار حرفی رو ازش به موقع استفاده کنید

شاید بعضیا بگن اخه این حرفا چیه تو روز تولد یه عزیز میزنی، اما اشکال نداره
الان که شیرینی احساستون زیاد باید بدونید که وقتی گذر زمان و شرایط، طوفانی رو اورد اماده باشید براش

خیلی حرف زدم اما دوست داشتم بهتون بگم

تولد فهمیه جان هم مبارک (فهیمه اگه محمد کادو نخریده بگو خواهرهاش که اینجارو میخونن یکم حالشو بگیرن )

انشالله سالیان سال عشقتون پایدار باشه و هرسال که این عشق عمیق میشه معرفتشم برای هردوتو بیشتر و بیشتر بشه

پاینده باشید هردوتون

سـ ــارا جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ http://khialekabood2.persianblog.ir/

ازنظر من تولد هرکسی و باید بیشتر از خودش به کسی که دوستش داره تبریک گفت ، منم به شما تبریک میگم تولد بهترین ِ زندگیتون رو

ژولیت جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://migrenism.blogsky.com

تولد بهانه ی روزهای عاشقانه ات مبارک
عشقتان جاوید انشاا..
منم مثل همه ی دوستان می گم قدر این لحظه های فوق العاده رو بدونین
راستی خیلی هندی بود!همیشه هندی باشین:)
یکی از پشیبان های پر و پا قرص فهمیه:)

فهیمه شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

از همه دوستان عزیز و دوست داشتنی که ابراز لطف کردن واقعا ممنونم

برامون دعا کنید ...

عارفه یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://inrozha.blogsky.com/

سلام خوب من دیر رسیدم با تاخیر تبریک میگم
فهمیه جان تولدت مبارک محمد تولد عزیزترینت مبارک باشه

یک لیلی دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ق.ظ http://yareaftab.blogsky.com


کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود
بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود
بُوَد که مجلس حافظ به یمن تربیتش
هر آن چه می طلبد، جمله باشدش موجود

محمد و فهمیه عزیز
با صد هزار تبریک و بهترین آرزوها براتون، این پست و کامنت میلاد عزیز رو پرینت بگیرین و هر از گاهی یه سری بهش بزنین. شاد و عاشق باشید و بمانید.


سحر دی زاد دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ق.ظ http://dayzad.blogsky.com

چه جالب محمد
میدونستی تولد همسرم من هم دوم آذره؟
برام جالب بود این اشتراک
منم به داشتنش افتخار میکنم و احساس قشنگتو بهتر از هرکسی درک میکنم.

سارا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

امیدوارم این حسای قشنگ هیییییییچ وقت کهنه نشه میدونم این روزا خیلی زیبان و تکرار نشدنی باید لحظه لحظه شو طلا گرفت
تولدت مبارک فهمیه جون

آذرنوش دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

چقد کامنت میلاد و دوس داشتم...عالی بوددد

سمیرا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

چقدر قشنگه چنین حسی به کسی داشتن.ایشالا صدو بیست سال بعد هم با همین شور بهش تبریک بگی....تولدت مبارک فهمیه جان

شبنم و محمد چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام اول برای فهیمه جووووون با یک عالمه تبریک دخترونه برای تولدش..
سلام دوم برای محمد و تبریک به حس قشنگش...
ما هم یک زوج پاییزی هستیم با یک دنیا احساسای قشنگ دونفره...واقعا حستون رو میفهمیم،چون ما هم عاشق همدیگه هستیم..
بهار زندگی ما پاییزه،پاییزم فصل عشقای واقعیه..
پس زنده باد پاییز...

آوا جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ

وای وای وای وااااااااااااااااااااااااای
من چه دیــــــــــــــر رسیدم!!!!!!
به به به بـــــــــــــــــــــــــــــــــه
مبارکا باشه دادااااااااااااااااااااااا
تولدت مبارک فهیمهءعزیزم..و
میلاد ِ عشقتون مباااااااااارک
وای وای وای وااااااااااااااای
من سفر بودم این پستتو
نبودم آخه که بیام تبــریک
بگم. گفتنی ها رو میلاد
خان جان گفتن ...محمد
خان جان و فهیــــــــمه
عزززززززیزم عشقتون
پایدار باشه الـــــهی
نمیدونین این پست
الان چه حـــــال داد
دلتون شاد الـــهی
یاحق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد