کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

l l l l ، چار ، 4 !

 

1 . انقد بدم میاد از کسائی که یهو جو میگیرشون تو خیابون با آدم کورس میذارن  

بعد وقتی عقب میفتن و میفهمن که آدمش نیستند انقد سرعت ماشینو کم میکنن 

تا کللن از صفحه محو بشن و پیش خودشون بگن که البته من اهل این جلف بازی 

ها نیستم ! خب برادر من اگه از اول نمیتونی چرا شرو میکنی ؟! حالا که شرو کردی 

تا آخرش بیا دیگه ...  

 

2 . نصف کسائی که رو شونِشون جعبه گیتار میذارن اون جعبه ها خالی از گیتاره !  

و نصف کسائی که چسب عمل دماغ میذارن عمل نکردن !  

اینا یه سری خل و چل هستند که فقط کلاس اضافی میان ... دیدم که میگما ! 

 

3 . بعد از هفت ، هشت ، ده سال اسپیکر جدید خریدم !  

میدونم الان میاید بهم میگید تو چقد پسر گل و خوبی هستی که خرج رو دست  

خونوادت نمیذاری ! ( اگرم نگید خودم اینا رو میدونم ! )  

اما جددن دلم برای همسایه ها میسوزه ! تا وقتی اون اسپیکر قراضه بود  

آسایش نداشتن ، حالا که دیگه رسمن دهن مهنشون صاف میشه ...   

صدای محسن چاوشی هم خسته ... آی ناشتا میچسبه !

 

4 . انتظار ندارید که این وسط امتحانی بیام فلسفه ببافم و از نتایج مسکو و  

از عاقبت بخیری توی دنیا که از دوری کردن از فک فامیل بدست میاد و از

کارهای عجیب غریب دوستان گشت ارشاد و هوس کردن چلوگوشت ، همراه با 

مرغ سوخاری مخصوص سرآشپز ( این بند مخاطب خاص دارد !! ) بگم ؟!

 اون 3 تای قبلی هم بهونه بود که برسم به 4 و یه یاد آوری به دوست خوبمون  

سردار رویانیان بکنم و بگم که سردار !  

فک نکن 2 تا جوجه سوسول گرفتی کار شاقی کردی ! تا وقتی دنیا دنیاست تیمت  

همون 4 تائی خواهد موند برادر من ! حالا بیا هی زرت و پرت کن برو رو اعصاب معصاب !