کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

آدما ، نقشای رنگی ... !

 

همیشه سعی کردم تو همه جا ، چه دنیای واقعی و چه تو دنیای مجازی ای که دارم  

زندگی میکنم ، آدم اکتیو و پر انرژی ای باشم ! لااقل اینجا ، تو پست هایی که مینویسم ...  

اما بعضی موقع ها هست که آدما شاید بی دلیل " خالی " میشن !  

مطمئنن تا حالا این حس و حال رو درک کردین ... شاید نشه به راحتی توضیحش داد ... 

اما این روزا ، که روزای آخر تابستونه ، فک میکنم اینجا خالیه خالی شدم !  

یعنی نه حس و حال نوشتن و آپ کردن دارم ، نه حس و حال خوندن و کامنت گذاشتن ! 

خوبه که اینجور موقع ها نباشی و بری ریکاوری !  

خوشبختانه یا متاسفانشو برای شما نمیدونم اما با اجازه ی بزگترا میخوام اینجارو بسپرم 

اول به خدا و بعد به شما ! تا زمانی که احساس کنم برگشتنم ، لااقل برای خودم لازمه !  

پس تا اون موقع مواظب وبلاگم باشید ... یا علی .