کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

 

این روزا هیچی جز گوش دادن آهنگ های سنتی قدیمی حال نمیده !   

سوغاتی هایده ، تو ای پری کجائی قوامی ، آهنگای بازخوانی شده 

از مهستی و ستار ، تمنای وصال مختاباد ، آستان جانان شجریان و ...

من نمیدونم چرا نسل قبل از ما هی میگه ما سوخته ایم ما سوخته ایم !  

والا تو این مورد فک کنم ما 80، 90 درصد سوختگی رو قشنگ داریم !  

به جای اون خواننده های محشر هرجا میری باید چار تا آدم خز و خیل مثه 

ساسی مانکن و امیر تتلو و تهی و یه سری اسکل دیگه رو تحمل کنیم !  

موسیقی خارجی هم که کللن حرفشو نیاریم بهتره ! 

اون از مایکل جکسون برای قبل تر ها ، اینم از جاستین بیبر پسر نما 

برای امروزی ها که من هرچی دارم فک میکنم هدف خدا از خلقت این 

بشر چی بوده به هیچ نتیجه ی خاصی نمیرسم !! کللن تو این زمینه  

ما خیلی بدبختیم ! ... 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
سحر دی زاد سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ق.ظ http://dayzad.blogsky.com

با تمام جملاتت موافقم شدید
اصلا حرف دل خودم بود

سهند سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ

در مورد تمام پست باهاتون موافقم
به غیر از مایکل جکسون!
کم لطفی نفرمایید دیگه... آهنگ های مایکل جکسون و سبک نویی که باعث خلقتش شد به نظرم ارزش زیادی داشت...

م . ح . م . د سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

سهند جان ! نمیدونم شاید لحن نوشتاری من بوده ، اما همونطوری که استادای نظیر شجریان با ساسی مانکن و اینا مقایسه شد ، مایکل جکسون هم با جاستین بیبر مقایسه شد ! من مایکل جکسون رو خیلی خیلی زیاد قبول دارم و بدون شک سلطان موسیقی پاپ دنیاست ... فقط تو این پست گفتم خوشبحال نسل قبل که مایکل جکسون رو داشتن اما ما ...

عاطی سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ http://www-blogfa.blogsky.com/


واقعااااااااااااااااااااااااااااا

والا کاشکوو!:دی ما هم نسل سووخته بودیم!از اوون لحاظ پیشینیان:دی

:گل

(این سوختگی تو دانشگاها هم صدق می کنه!استادای مارو با استادای نسل پیش مقایسه کن!!!!افتضاحن!!!!ولی نسل پیش همه استادا کله گنده و آدم حسابی بوودن!):دی

سهند سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ

آهان محمد جان. پس اشتباه از خوندن من بوده.
چون نوشته بودید (موسیقی خارجی هم که کللن حرفشو نیاریم بهتره!) فکر کردم جمله ی بعد (اون از مایکل جکسون اینم از جاستین بیبر) هم کنایه به بد بودن خواننده های خارجی از مایکل جکسون تا جاستین بیبر دارد...
پس الان باید بگم که به کل با پستتون موافقم

سارا سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

واقعا هاااااااااااااااااااااا
اصن این چه وضیه هرچی منگله اومده خواننده شده
ایشششششششششششششش

جزیره سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

تکبییییییییییییییییییییییییییییییر

خانووووممم سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

احسنت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد