کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

 

من هی میگم آدم بی جنبه ایم ، نمیدونم چرا هیشکی باورش نمیشه !  

از وقتی دوستان امروز با عجز و التماس و به پا افتادن و این چیزا ! اسم بنده 

رو به عنوان مدیر انجمن علمی حسابداری رد کردن ، عجیب دلمان یک کاخ 

گنده ، سه چار ماساژور حوری پری ! ، یک بی ام وه ی مشکی و هزار نوکر 

و کلفت میخواهد ! از غروب هم که آمدیم خانه همینطوری جلوی آئینه مان 

واسادیم و قربون صدقه ی خودمان میرویم که تا حالا کجا بودی ؟! قطعن اگر 

ما یکاره ای بودیم ، ینی در حد اوباما و دکتر خودمون ، حتی به مورچه ای 

کوچک هم امان زنده موندن رو نمیدادیم و مثه کنه به قدرت میچسبیدیم ! 

شما که نمیدونید چه حالی میده در راس قدرت بودن !

 

نظرات 13 + ارسال نظر
فهیمه سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ


میگی انجمن علمی دوستان وبلاگی فکر میکنن چه خبرههههههه !!!
یه دخمه ست که فقط پشه ها اونجا رفت و آمد دارن این آقامحمد ما هم قراره بره با اونا دست و پنجه نرم کنه
هییییییچ حرکت مفیدی هم انجام نمیدن .
حالا شااااید اگه افتخار دادم اومدم همکارت شدم بتونم از این وضع اسفناک نجاتش بدم . از تو که آبی گرم نمیشه !!!
بعدم به اون آیینه زیبا اینقدر نگاه نکن ! تموم میشه

چائی کم رنگ لطفن !

خانوم فهیمه خانوم ! اسم شما داره میره به عنوان دبیر انجمن ، به جا اینکه بیای کللی کلاس بذای آبرو میریزی ؟! بعدشم دوستان قبلی اونجا رو اونطوری کردن ! بذار آقا محمد بره ببین چیکار میکنه ! میشه استادیوم آزادی

از کجا میدونی زیباست آئینه ی ما ؟!

دل آرام سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

والا من باورم میشه ، بلا من باورم میشه
حالا این مدیر انجمن چی هست ؟ گردش علمی میرید ؟ تفریحی ؟ اصلا گردش میرید ؟ بیت المال رو به آتش میزنید ؟ دانشجو رو از این طرف به اون طرف میدونید ؟ یا زبونم لال کار دانشجوهای بی نوا رو راه می اندازید ؟ دقیقا چکار میکنید ؟ توی دو جمله توضیح بده

باورت بشه دکی !! من میدونستم بالاخره یروز اثبات میشم !

کللی کار داریم ، اولیش اینه که من برم مخ چنتا استادو را بزنم نمره بگیرم ، بعدش سفرهای مذهبی علمی بریم شمال ! ، یه چند نفرو از دانشگاه بندازم بیرون ( نمونش نفر بالائیت ! ) و کللی کار دیگه که بعدن اطلاع رسانی میشه !

عارفه سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ http://inrozha.blogsky.com/

انجمن علمی میخوای انجمن علمی ما که فقط دوست دارند جلسه بذارند دور هم باشیم گویا خوش میگذره
بعد یه وبلاگ دارند کلا تا حالا 50تا بازدید داشته که فکر کنم 50تاش رو هم خودم بازدید کردم بعد خدا نکنه یه جلسه غیبت داشته باشم تو این جلسات که کلی حرف بهم میزنند که سرت شلوغه اینا
فکر کنم کلا انجمن علمی هاهمه مثل هم فقط فعالیت علمییییییی دوست دارند ولی فعالیت های غیرعلمی رو بیشتر دوست دارند

عارفه حالا بین خودمون ، هدف نهائی همه انجمن علمی ها همینه !

ینی اخرش به خنده بازار تبدیل میشه !

حسین چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ http://hosseinb.blogfa.com

سلام
ای مدی
ای حسابدار
ای انجمن
ای علمی
آبدارچی نمی خوای ؟

سلام هم ولا جووووون

شما که تاج سر مائی عزیز دل ...

هاله بانو چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com

سارا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

ینی خدارو شکر تو جای رئیس جمهور فهیممون نیستی هااااا محمد

آره والا ! وگرنه کللن دلار ملار رو ول میکردم فقطط عشق و حال میکردم !

جزیره چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

دیگه انجمن علمی هم کلاس گذاشتن داره

تو اصن اسم انجمن علمی به گوشت خورده بچچه ؟!

آوا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

به مـــــــــــبارکا باشه دادا
امیدوارم شما بتونین به
تموم وعده هاتون جامهء
عمل بپوشونین و هوا
خــــواهاتون رو دو در
نفرمایید..هررررر
یاحق...

خیالت راحت سرکار خانوم آوا بانو خانوم جان ...

ما تا آخر هستیم ! اصن ما بی شماریم

نبضگیر چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://berlin-bonab.persianblog.ir

آینۀ دل چون شود صافی و پاک نقشها بینی برون از آب و خاک

جوووووووووووونم دکتر

بی وطن چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ http://jalal_del2020@yahoo.com

سلام محمد جان اگه کد قرار دادن هدر را با اسم قالب وبلاگت برام توضیح بدی بسیار ممنون میشم ...

سلام عزیز بی وطن ...

راستش کارهای کد هدر رو اون موقع ها کیامهر برام انجام داد و طراحی هدر رو بچه ها زحمت کشیدن ...

اما ازشون میپرسم بهت خبر میدم ، چشم

بیوطن پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ق.ظ

قربون مرامت
من به کیامهر هم گفتم به تلاونگش هم نگرفت ...


بازم به مرام شما ...

حتمن کاری چیزی داشته ...

قربون شما ، میپرسم خبرت میکنم

فاطمه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

خدا نکنه شوما کاریه مملکت بشی یه موقه!

الهی آمین

عاطی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ http://www-blogfa.blogsky.com/


آقا من می خوام واسه پست بعدیت!:دی نظر بزارم!!!

چون خودمم خیلی این موضوع روو مخمه:دی!

همین!!!!!!!!!:دی

:گل ل ل ل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد