کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

بازم چار ... !

 

تقصیر من نیست که ! تقصیر شیر فرهاده ... 

یه 4 نشون داد به این قرمزا ، اونا هم که جوگیر هی چار چار تا خوردن ! 

حالا هرکی 4 تائی میشه من خود به خود یاد این پرسپولیسیا میفتم ! 

یکمی هم برای سردار خوشحالم که امشب برای اولین بار میتونه سرشو 

راحت بذاره و بخوابه ! یونان هم پیوست به این باشگاه 4 تائی ها ! 

کللن به جای ترقه ترکوندن ، بخواب سردار !! راااااااااااااااااااااحت ... !

 

 " + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }" get="function () { return eval(instance.CallFunction("" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }" getall="function () { return eval(instance.CallFunction("" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }" clear="function () { return eval(instance.CallFunction("" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }"> 

 

   

+ از دوستانی که در ساخت هِدِر تبحر دارن تقاضای کمک داریم !  

نمیشه که مستقیم گفت ، با عکس دلخواه خودتون یکی واسم بسازید دیگه ...  

  

نظرات 17 + ارسال نظر
واحه شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ق.ظ

هدر که کار خودمه... یکی دو روز فرصت لازم دارم...
و اما تحلیل من از بازی امشب:

من کلا از یونانی ها خوشم نمیاد چون کلا کینه ای هستم و هرگز یادم نمیره اسکندر مقدونی با ایران چه کرد و چقدر ناجوانمردانه هخامنشیان رو شکست داد و سپاهیانش چقدر وحشیگری کردند در غارت تخت جمشید و به آتش کشیدنش... البته نمی خواهم مثل مداح ها نیمه شعبان هم بزنم به دشت کربلا ولی خب حافظه تاریخیه دیگه کاریش نمی شه کرد... اینه که با اینکه از آلمان ها خوشم نمیاد اما چون نشنالیتیم بالاست و یه مقدار نژادپرستم و اونا هم از نژاد آریایی هستند خوشحالم آلمان برد... ولی چون ته دلم یه مقدار برای طرفداران یونان سوخت که با کلی عشق خودشون رو نقاشی کرده بودند اومده بودند استادیوم دیگه ۱ به ۴ باختن هم غم انگیز بود گل دوم رو زدند براشون خوشحال شدم!

واحه شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ق.ظ

من بعد از مدتها در زندگیم امشب فوتبال دیدم از یه چیزهایی مثل آفساید و کرنر و اینا سر در نمیارم! می دونم یک کم الان آبروریزی شد برات احتمالا ولی توضیح بده درباره اینا بعد الان این بازی جام ملتهای اروپا بود یا جام جهانی؟ درباره اینا هم توضیح بده...
بازیهای مهم بعدی رو ۷، ۸ ساعت زودتر اطلاع رسانی کن من باید وقتم رو تنظیم کنم!

م . ح . م . د شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ق.ظ

خانوم معلم دیشب که بهت اس ام اس دادم و گفتم 11.15 شبکه 3 رو ببین گفتم یا میگی کار دارم و وقت ندارم یا میگی چه برنامه ایه ؟! که گفتم اگر بگم فوتباله میگی برو بابا دلت خوشه ! گفتم اگر بپرسی نمیگم چیه !! که الحمدلله نپرسیدی ، یعنی گذاشتی رفتی تا اون موقع ! بعدشم که گفتی بازی ینواختیه و این حرفا گفتم داری مسخرم میکنی ! ینی فک نمیکردی فوتبال باشه ! اما خب چون سابقم خرابه و معمولن قبل از بازی های مهم به خصوص استقلال میگم این ساعت 3 رو ببین احتمالن متوجه شدی ! اما در مورد تحلیل ، والا طوری که دیشب گفتی تفسیر میکنم گفتم الان خانوم معلم میشینه میگه آره 4.2.3.1 واسه آلمان خوب نیست و باید 4.4.2 بازی کنن ! نگو تحلیل های تاریخی کردی ! در مورد تماشاگرای یونان ، خانوم معلم مهمترین نکته تو این بازیا اینه که حتی اگر یه تیم هم ببازه خبری از فحش و حیا کن و رها کن نیست ! نمونه ی بارزش ایرلند بود که 4 تا از اسپانیا خورد اما تماشاگراش 10 دقیقه ی آخر بازی بهترین تشویق هارو انجام دادن ، و آخر بازی دیشب وقتی تموم شد دیدی که یونانیا رفتن سمت تماشاگراشون و همه همو تشویق کردن ... به هرحال اونجا اروپاست و به این بلوغ فکری رسیدن دیگه ...

این بازی ها بازیهای یورو هست ، جام مللت های اروپا که همزمان تو دو تا کشور لهستان و اوکراین بازی میشه ، جام جهانی 2 سال دیگه هست تو برزیل ...
کرنر یعنی اینکه توپ بخوره به پای مدافع حریف و از پشت دروازه رد بشه ، اگر از اون پرچم کرنر به این بعد رد شد میشه اوت ، اگر اونوریش رد شد میشه کرنر ! الان متوجه شدی ینی ؟! آفساید هم اینه که یه پاس داده بشه اما مهاجم جلوتر از مدافعین باشه ، ینی یا باید روی یه خط باشن یا عقب از مدافعا ... حالا اینارو باید واست حضوری بگم !!

اما خدائی کُپ کردم بازیه دیشبو دیدی ، من اون موقع ها هم گفتم دیگه ، اگر من استقلالیت نکردمممم ، حالا ببین ، این اولین قدم بود که با فوتبال آشتیت بدم اونم چشم ، هرچند انتظار ندارم که همون موقع جواب اس بدی و میره واسه 10 ، 12 ساعت بعدش ! اما خب از شب قبلش میگم تا نیم ساعت قبل از بازی اس ام اسمو ببینی !

در مورد هدر هم خیلیییییییییییی ممنون ، عجله ی آنچنانی ندارم ، راستش روم نشد بهت بگم دیگه ، گفتم پی نوشت میذارم خودت میای میگی که الحمدلله به هدف شومم رسیدم !

عارفه شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

فعلا هرچی دوست داری و میتونی با 4 جمله بساز عکس بذار پست بنویس
باخت هاتون شروع شه سلامت میکنم
در مورد هدر هم اصلا نگران نباش یکی قراره واسه من بسازه بهش میگم واسه تو هم بسازه ان قدر آدم خوش قولی/ه یه گودری واسم ساخته که با چشم غیر مسلح دیده نمیشه نگو نپرس
میگم همونطوری واست هدر درست کنه

واحه شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

تقریبا یه چیزایی الان از کرنر و آفساید فهمیدم ولی نمی شه کورکی بکشی روی کاغذ دقیقا بعد اسکن کنی بعد آپلود کنی بذاری اینجا من دقیقتر ببینم جریان چیه؟!

بعد الان اینا که گفتی ( 4.2.3.1 واسه آلمان خوب نیست و باید 4.4.2 ) یعنی چی؟!
جام ملتهای آسیا کی هست؟!
حام ملتهای آمریکا هم حتما باید باشه دیگه نه؟!
جام ملتهای آفریقا چی؟!
اقیانوسیه هم جام ملتها داره؟!
من الان هزار تا سوال فوتبالی تو ذهنم دارم!

آذرنوش شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

بابک اسحاقی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

گور بابای قرمز و آبی
یاشاسین تیراختور

بابک اسحاقی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

یعنی پسر
من مرده این استدلال و استنتاج هاتم
چطوری گوزن رو ربط می دی به شقیقه
حالا آلمان چارتا زد به یونان
چه دخلی داره به پرسپولیس و استقلال ؟
چه ربطی داره به رویانیان ؟
جان من یه توضیحی بده من قانع بشم


شبنم شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ http://meslenafas.blogfa.com/

من که برای وبم مشکلی ندارم .....آخه از همون اول کارو دادم دست کاردان .....

م . ح . م . د شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

خانوم معلم :

نقاشیم خوب نیست وگرنه حتمن میکشیدم میفرستادم ببینی چه خبره ! اون عددها هم سیستم بازی هست که از سمت چپ خونده میشه ، مثلن 4.4.2
چار چار دو ... چار تا مدافع ، چارتا هافبک و 2 تا مهاجم !
یا مثلن چار دو سه یک ، چارتا مدافع ، دو تا هافبک دفاعی ، سه تا هافبک هجومی و یه مهاجم !

اقیانوسیه با آسیا یکی شده و جام مللت های آسیا و اقیانوسیه خونده میشه ، آمریکا و آفرقا و اینا هم هرکدوم تو یدوره ی خاص خودشون برگزار میشه و مللت ها هماهنگ با هم پیش نمیرن ...

هرچی خواستی بپرس ، ولی بعدش یه شام بده بی زحمت ... الکی که نمیشه اطلاعات رو بذارم در اختیارت !

کیامهر : مرد حسابی تراکتور چیه اخه ؟! حالم ازش به هم میخوره !
ربط داره دیگه ، کللن چار به پرسپولیس گره خورده ، هرکی 4 تا میخوره یعنی یه نشونه از پرسپولیس توشه !

واحه شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ

یه مقدار سخت شد الان این 4.4.2 ... یه جورایی به نظرم شطرنج مادر تمام بازیها و مسابقات به نظر می رسه قبول داری؟!

این عکس رویانیان خیلی بامزه است مثل این پیرمرد خالی بندها شده که الکی برای تعریف کردن از خودشون چاخان پاخان سر هم می کنند!

واحه شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

یه سایت آپلود عکس خوب بگو هدر رو برات بفرستم...
من یه سایت آپلود می شناختم ده بار دیسکانکت شد!

م . ح . م . د یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ

خانوم معلم امتحان فردا و پس فردامو بدم میام واست توضیحات مفصل میدم !

محبووب یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ http://mahboob-mahboob.blogsky.com

درووووووووووووووود
مثلا این خوبه؟
http://s3.picofile.com/file/7409804301/1.jpg
یا این یکی؟
http://s3.picofile.com/file/7417425371/jfhb5wj2izks7tpx7wr.jpg
چرا نمیشه مستقیم گفت؟ من تبحر ندارم. اما یه دوستی دارم تبحر داره. شاید بگید دقیقا چی میخاین بتونم کمک کنم
پیروز باشی

عارفه یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

سه نقطه چیه بعد باغ بی برگی؟
قبلا سه نقطه بود ؟
سه نقطه مال منه تو چهار نقطه بودی ها

محبووب یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

وای کلی خجالت کشیدم
قابل نداشت محمد جان

زمستانه دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ

به نام دوست..

سلام..

مبارک باشه..

هدر رو عرض می کنم!

بسی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد