کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

تشکر نامه + جوگیریات ِ کیامهر !

 

یادمه چند وقت پیش ، کیامهر تو جغله وبلاگش نوشته بود :  

" چقدر بد است انقدر که دیگران گمان می کنند خوب نباشی ... " 

راست گفته بود ! اساسی هم راست گفته بود ... خیلی سخته ! 

بعضی موقع ها اینطوری میشه ! یعنی تو یچی دیگه هستی اما همه یچی دیگه فک میکنن ...

بعضی موقع ها میاد که آدم خیلی حرفا تو دلش میمونه ، اما نمیدونه چطوری باید بگه ! 

من این چند روز تولد رو اینطوری سپری کردم ... آخرشم نشد حرفی که میخواستم رو بگم ! 

حرفی که خلاصش تو این میشد :  

" اونقدا هم که فک میکنید من آدم نیستم ! شماها زلالین و به یه چشم دیگه میبینید ... "  

 

شب تولد خونه تنها بودم ، اهل و عیال !! ( یعنی خونواده ! ) همه تهران بودن و من نرفتم ! 

اما اون شب بچچه ها تنهام نذاشتن و تولدم فک میکنم شلوغ تر از هر سال شد !  

آخر اون جشن تولد به ظاهر کوچیک اما خیلی بزرگ هرکدومشون هم یه آرزوی خیلی قشنگ 

کردن که راستشو بخواین خیلی بهم چسبید ... 

این پست فقط برای تشکر از همه ی شماهاست ... تشکر از همه ی خوبی هاتون ...

شماهایی که محبت کردین پست گذاشتین ، کامنت نوشتین ، زنگ زدین و اس ام اس دادین ! 

امیدوارم بتونم یروزی قدر دان این همه محبت های شما باشم !  

دم همتون گرم ...    

 

اما حرف اصلیم :

 

دوس دارم تو این پست که تشکر خیلی خیلی کوچیکی از صفا و صیمیت شما بود ، یادی کنم 

از جوگیریاتی که این روزا مارو تنها گذاشته !  

کیامهر اینجارو میخونه ، یبار هم بهش اس ام اس دادم و گفتم ، اما یبار دیگه میگم ... 

وبلاگستان ، برای من و خیلی ها بدون جوگیریات و کیامهر ِ شاد و سرحالش هیچ معنایی نداره ! 

تو پست بفرمائید افطارش ، اخر پست به کیامهر لقب " داداش بزرگه ی بلاگستان " رو دادم .. 

خیلی باید معرفت داشته باشی که خیلی از بچچه ها رو اونطوری دور هم جمع کنی و برای همشون یه خاطره درست کنی ... امیدوارم باز کیامهر رو تو یه جوگیریات جدید و خیلی خوشگلتر 

و با صفاتر از قبل ببینیم .... 

  

نظرات 54 + ارسال نظر
م . ح . م . د یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام !

مبارز بلاگ یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.mobarezblog.mihanblog.com

مبارز بلاگ ، سنگری جدید برای مبارزه.
دفاع همچنان باقیست...
منتظر بازید و نظرات شما هستیم.
www.mobarezblog.mihanblog.com
این ارسال به صورت خودکار انجام شده ولی پاسخ ها دنبال می شود.

sleep binim baba

زمستانه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ

به نام خالق..

سلام!

سلام ! سوم و نقره !!

زمستانه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

من که یکی دوبار بیشتر نرفتم.. اما سر پست بفرما افطارش بودم.. خیلی واقعا جذاب بود..

امیدوارم دوباره پر از انرژی برگرده..

تشکرم که من به خودم نمی گیرم چون کاری نکردم که تشکر بخواهد..

اما واقعا بهت تبریک میگم دوستای خیلی خوبی داری که بیشترشون واقعا توی دوستی هاشون مایه میذارن..
و خیلی با محبت اند..

ایشالله که برمیگرده ...

اختیار دارین ، هم شما هم بچچه ها همه لطف دارن

زمستانه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

فعلا با اجازه شما...

موفق باشی و خوشبخت!

ممنونم ... مرسی

دلارام یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

اگه اون تشکر شامل منم میشه ، اصلا قابل شما رو نداره و امیدوارم همیشه شاد باشی.

لقبی که بهش دادی لایقشه . الحق که دل بزرگی داره و همه امیدواریم با یه خونه جدید خیلی زود برگرده . چون اینجا بدون جوگیریات یه چیزی کم داره .

چرا نشه ؟!

آره ، واقعا کم داره ... ایشالله که برمیگرده زودتر

نیما یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

چند روز هست که هی میگن تولد ممده ! بابا ممد کیه ؟ این یارو از کجا اومده ؟ من کیم ؟ تو کی ای ؟ این بچچه رو کی نبرده دستشویی ؟
حالا فهمیدم که تو بودی ! آخه تو ارزش پست نوشتن هم داری ؟ والا با این ممداشون !
حالا یکم جدی تر : آخه ملت واسه چی از این تعریف کردین ؟ این جنبه منبه نداره ها ! دو روز دیگه من خدای بلاگنویسی ایرانم !

ممد ، پارسال یادته چه عروسی ای واست گرفتم ! یعنی جشن تولد بودا ولی تو همون شب به من گفتی که زنم میشی ، کنیزم میشی ، اسیرم میشی ! اما چه زود دهنتو سرویس کردم و از خونم انداختمت بیرون ! آخ جون ، حال دختره جوون ترشیده ی مردم رو گرفتم ! ببخشید فاطی خانوم !

واسه پاراگراف اولت : sleep binim baba !

واسه دومی : بخواب بینیم بابا !

خیلی عوضی شدی نیما ... ! دارم برات ...

کودک فهیم یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.the-nox.blogfa.com

امیدوارم کیامهر عزیز برگرده و بنویسه...
هرچند فکر کنم کیامهر و عمو محسن من رو فراموش کردند چون خیلی وقته این ارتباط وبلاگی یک طرفه ست.
جفتشون برام عزیزند.مثل قدیم.خاطرات رو فراموش نمی کنم.

ایشالله ... ای بابا ، نه ، ایشالله که اینطوری نیست ... بذار به حساب اینکه پر بازدید شدن تحویل نمیگیرن !

نیما یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ

اما در مورد کیامهر عزیزم

ببین بچچه ، این مرد قلبش از طلاست! اِند مرام و معرفت و رفاقت و هرچی بگی کم گفتی ازش. وبلاگش با اینکه زود زود آپ میشد ولی خیلی (اکثریت) پستاش دل آدم رو به پرواز در میآورد !
امیدوارممممممم هرجا که هست (نه هرجا که نباید باشه ، چه معنی میده ؟ باید کنار مهربان بانو باشه) همیشه لبش در کنار همسر نازنینش خندون باشه و قلباشون آکنده از عشق ! من هنوز نفهمیدم که آخرین پست کیا چی بوده ولی مطمئنم که حتی اگه خدافظی منظورش با ماه رمضون بوده وگرنه کیا اینقدر راحت رفیقاشو فراموش نمیکنه !

حرف از کیامهر شد ، اونم توی وبلاگ تو ! ممد ، تو کیامهر رو به من معرفی کردی و تو رفاقت ما دو نفر رو شکل دادی ! بابابزرگت یا داداش بزرگه ی بلاگستان بیشتر از اونی که آدمی مث من در توان گفتنش باشه ، مرد بوده و هست و خواهد بود ! تنش سالم و سرش خوش !

نیما ؟! الان مثلن کللی پاچه خواری کردی که بهت زنگ بزنه ؟! عمرن !

آخه کی تو رو آدم حساب میکنه بچچه ؟!

ملکه نیمه شرقی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://man-unique.blogfa.com

خواهش میکنم قابلی نداره
۶۹۷۵۶

چرا به خودت میگیری پادشاه ؟!!

امیرحسین... یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

میخای یه مجلس گلریزون راه بندازیم که برگرده؟

نمیدونم امیرحسین !!

بهنام یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

محمدددددددددددددددددد!
کی بهت گفته که خیلی آدمی و الان میگی نیستم؟! نه خداییش کی گفته؟ آقا هرکی گفت محکم بزن زیر گوشش که دیگه مسخرت نکنه!
البته امیدوارم که به زودی مراتب قدردانیه خودت رو به شکم ما اعلام کنی با یه شیرینیه درست حسابی ی ی ی ی
ایشالله که کیامهر هم زود برمیگره تو یه خونه ی جدید و خوشگل... ولی داداش اون قضیه که اول گفتم رو جدی بگیراااا

بهنام ، تو استادیوم بهت میدم ! ( شیرینی ! ) خوبه ؟!

مانے ! یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

کارش خیلی درست بود ...
اصلا انگار بلاگستان سوت و کور شده

آره ، گل گفتی

محدثه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

ما همه منتظر جوگیریات جدیدیم!
حتی به فکر نبودشم نیستیم!
چی میگی تو؟

تو باز سرخ شدی بچچه ؟!

فاخته یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

من اینجا کامنت گذاشتم نذاشتم ؟چیکار کردم ؟پستت خوندم!چون آشناست. چیه ؟من کجام ؟کیه ؟

نذاشتی ب جون خودم !

فلوت زن یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ http://flutezan.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

من مطمئنم که خوبی ، داری شکسته بندی می کنی الان !!!

کاش کیامهر زودتر یه فکری بکنه !!! واقعاً دلمون برا خووندنش تنگ شده !

سلامممممممممم حنانه ... مرسی لطف داری ...

ایشالله که میاد به زودی

ناهید یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://nahid2369.blogfa.com

اوه ممد
ببین پسرم همه ما همون حسی که تو داریو داریم اما شک نکن وقتی از نظر این همه آدم خوبی حتما خوبی...خب به ما چه که ما تا حالا بدی ازت ندیدیم؟

اوه ناهید !

ای بابا ... لطف داری .. من چه کار خوبی کردم اخه خداییش ؟!

سرگیجه های کشــــدار یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://fmpr.blogsky.com

خواهش میکنم وظیفه بود ;))

تولدت بازم مبارک ...

چشم انتظار کیا میمانیم :)

ممنونم فریبا ...

ما هم میمانیم

آوا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

حتما خودت زلالی که این همه
آدم شمارو اینجوری میبینن
یادت باشه که ممکنه یک
یادوسه جفت چشم و
گوش و عقل خطاکنه
اما این همه نه ه ه
اونم درموردصفات
یه نفر.اما واسه
اصل نوشتتون
امییییییدوارم
بزودی زوود
کیاااااامهر
خاان جان
برگرردن
ایشاله

یاحق...

نظر لطف شماست سرکار خانوم آوا بانو خانوم جان ...

ایشالله

سبا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://khaneibarab.persianblog.ir

نمیدونم چه مشکلی داری که کامنت اول رو همیشه خودت می ذاری هان؟
در خصوص کیامهر موافقم . یه جورائی فاز مثبت داره این داداش بزرگه بلاگستان ...اینروزها که نیست هوا گرگ و میش شده

مشکل روانی

وانیا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ

به به طفله 3 روزه عجب زبونی داره
دلم برا جوگیریات و کیامهر عجیب تنگ شده
کاشکی هرجا هست شاد باشه

پس چی ؟! بذار چند روز بگذره یه زبونی در بیارم !!

ما هم همینطور آبجی خانوم

سارا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

اولا خواهش فوکولم ما که کاری نکردیم اصن آقا ما چیکاره بودیم همه چی خودش جفتو جور شد تفلدت باحال شد(حالا نه من خییییییییلی زود اومدم تبریک گفتم)
دوما اصن کیامهر خان ببخشیدا ولی من و فک میکنم خیلیا ازت دلخوریم چرا یهو رفتی
واقعا بلاگستان بی شما صفا نداره
مرسی محمد

مرسی

دعا کن زودتر برگرده ...

هاله بانو دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

۲۱ سالت شد محمد اما هنوز این عادت بد اولین کامنت گذاشتن رو ترک نکردی

آدم نمیشم هاله بانو جان !

حسین دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ http://hosseinb.blogfa.com

سلام
باز هم تولدت مبارک .

سلام هم ولا ... مرسی قربونت برم

ری را دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://narenjestaan.persianblog.ir

سلام محمد جان
اون خود درگیری هایی که راجع بهش گفتی رو منم دارم
بیشتر ما آدما از خودمون راضی نیستیم
برای اینکه خودمون و با یه ایده آل قیاس می کنیم که وجود خارجی نداره
همه ما یه شیطان درون داریم که بسته به شرایطمون بهش توجه می کنیم
اصلا آدمیزاد یعنی همین اگه زلال و پاک باشیم که می شیم معصوم یا فرشته
به نظر من اون چیزی که تو مسیر زندگی مهمه
اینه که سعی کنیم به اون کمالی برسیم که هدف خدا از خلقت ما بوده
حالا چقدر موفق باشیم یا نه مهم نیست
مهم سعی ماست
اما اینکه دیگران راجع بهمون خوب فکر می کنند لطف بزرگ خداست که باید بخاطرش شکر گزار باشیم
خیلی پر حرفی کردم ببخشید

سلام ری را ... موافقم ، مرسی ، عالی بود ... تا باشه از این کامنت بلندا

کیانا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

اوووووووووووووووووووووووول اینکه بازم اول شدم
اصن من کشته مرده اول بوووودنم
دووووووووم اینکه تو خودت خوووبی تا خوب نباشی بقیه هرچقدم خووب باشن تورو خوب و پاک نمیبینن
خو چرا اون شب نگفتی تنهایی؟؟؟؟ وگرنه با اون کیک تود اینقد جگرتو آب نمیکردم

و خییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییی دلم واسه جوگیریات تنگ شدهههههههههههههههههه

اول برو رد کارت بینم بچچه ...

دوم نظر لطفته

سوم اینکه من راضی نیستم ! تا کیک فنچک رو پست نکنی من راضی نمیشم !

چهارم اینکه منم

کوشالشاهی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.dagdo.blogfa.com

من هم خیلی دوست دارم جوگیریات دوباره برگرده. حتی شده با ادرس قبلیش.

امیدوارم رضا

کاپوچینو دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://capuccino.blogfa.com

یکم دیره اما تولدت مبارک

من چون خیلی محبوب و معروفم و اینا ، کلن تا آخر شهریور تولدم هست !!

الف دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ http://inspiration90.blogfa.com

WO0o0oW! هدرو !

جای کیامهرخان واقعا خالیه .. ایشالله که زودتر برگردن ..

هدر رو ول کن ... تولدت مبارک بچچه

علیرضا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

کامنت من الان کوش؟

کامنتتو دزدین ، دارن باهاش پز میدن !

نیما دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

مملی ، اون بالا ، توی اون سر در منظل دربهدر شدت ، نوشتی " م.ع.م.د" ! تغییر نام و اینا آیا !

راستی اینو کی واست درست کرد ؟ رفتی ، دادی به تابلو سازی سر کوچتون ؟ یعنی واقعا رفتی ، دادی به اون ؟ کس دیگه ای نبود !!!!

حالا من که راهم از تو دوره و اینا ، بهنام هم که خودش وضعش مث تو شده ! پوریا هم که عاشق شده ولی حداقل میرفتی پیش بابابزرگت !!! تازه الان دپسرده هم هست ، یه مرهمی بودی به زخمش !!!!
فهمیدمممممممممممممم !
اسمتو عوض کردی تا دیگه شناسایی نشی ! فاطی جون ، اینجا همه به خطوط اسم و پیکر تو آشنایی دارن !
کامنت +1800000
بود !

نیما یره اسم خودمه ، نوع فونتشه که اونطوریش کرده !

بیشین بینیم بابا ، خودم درستش کردم جوجه ...

همش از کمک های کیامهر بود و البته علیرضا که یه نرم افزار واسم جور کرد ...

چیو فهمیدی ؟!!!!!

لا اله الی الله

نیما دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ

راستی تازه اسم بلاگ تو هست "باغ بی برگی" بعد یه دونه عکس گذاشتی اون کنار !!!
خب تو که این چیزا رو درک نمیکنی ، چرا اسم قشنگی که من به وبلاگت اعطا کردم رو به گند میکشی ! چرا باعث میشی مردم سوژه ی خنده داشته باشن !!!!

خره ، همیشه تناقض ها تو چشه و باعث معروفیت میشه ! حالا هی نمیخوام تو جمع دلیلشو بگم هی بپرس

بعدشم عکس بهتر نداشتم !! نیما عکس یافتی بهم بده ... تو کلن در حال دادن باش قربونت برم !

ایران دخت دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

هدر خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگه...هوراااااااا!!!

قابل نداره آبجی خانوم !

پی نوشت : با تشکر از دلارام بابت تذکر اینکه جواب کامنت آبجی خانوم رو فراموش کردم بدم

زمستانه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

به نام خالق..

سلام..

نخیر آقا اصلا قبول نیست..

من دومم ..

دوما تو شهرشما به نفر سوم نقره میدن!؟چه باحال

اینجا به نفر دوم نقره میدن..

تازه شما خودتم حساب نیستی.. حالا خیلی زحمت کشیدم اجازه دادم سلام شما به عنوان نفر اول قبول باشه.. دیگه دومین کامنت زووووووووووووره..

باشه حالا اشکال نداره.. من ناراحت نشم واسم خوب نیست.. سعی می کنم قبول کنم..

سلام

من نوشتم سوم و نقره ؟! یا امام هشتم ... سوتی دادم !

البته نفر دوم که هیچی ! پس مدال اون واسه شما ...

نه دیگه ، محمد یکی اول شدن همم یکی ...

ممنونم

نیاز دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.hamnafas-zahra.blogsky.com

سلام داداش
من همیشه میام میخونمت
منو بلینک دمت گرم.پیشم بیا.

علیک داداش !!

مطمئنی ؟!!!!!

فاطمه شمیم یار دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

سلاممم محمد
راست گفتی...کیامهر و جوگیریات واقعا انرژی و وقت زیادی گذاشت و می گذاشت برای بقیه ی دوستان وبلاگستان...ما هم منتظریم زودتر برگرده مخصوصا ما به قول کوروش خان فقیر فقراکه از اونایی که فیل رو می شکنن نداریم خوب...
خودت هم که کلا بچه ی خوبی هستی دیگه..

سلام خانوم معلمممممم ... ایشالله که برمیگرده ...

ممنون

زمستانه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ

به نام او..

سلام آقا پسر 4 روزه..

هیچی نشده..

یعنی نمی دونم.. هی یه چی میشه باز درست میشه.. باز خراب میشه.. باز من ناراحت میشم.. باز ناراحتی رفع میشه... باز همه باهم خوب میشن.. و این ماجرا ادامه دارد..

اما مختصر بخوام بگم..

میشه همون جمله ی بالا یعنی " هیچی نشده" .. خود این جمله تفسیر و توجیه ها دارد بسی.. که در بعدها شاید توضیح دادم.. فعلا همون چند جمله ی بالا رو می تونی برای خودت کاملا توجیه و تفسیر کنی..


چه خوب.. که شما سوتی و اینا خوشحال شدم..بلاخره حق من طلا بود.. ولی نقره رو به سختی پذیرفتم..

( برام دعا کن ولی.. )
موفق باشی و خوشبخت..

یا علی

سلام ، ایشالله که همیشه اوضاع خوب باشه ...

بعله ، ایشالله با تلاش بیشتر طلا هم بدست میاد !!

رها پویا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

محمد جان معلومه که کیامهر ما رو تنها نمیذاره
کیامهر جاش تو دل همه بچه ها هست و حتما شک ندارم که یه فکر اساسی میکنه و برمیگرده

ایشالله ... با پست آخرش که کللی امیدوار شدیم

رها دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ

تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها

حتما خوبی که خوب خوانده میشوی!

منم دلم واسه جوگیریات تنگ شده،امیدوارم که پای بعضی فیلها به 11 قسمت مساوی تقسیم بشه که اینقدر سنگین قدم برندارن!

اون که بعله ، این پست شکست نفسی کامل بود !

ایشاللههههههههههههه

فرشته دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ http://feritalkative.blogfa.com/

جاش خالیه جوگیریات
کاش دوباره شروع به کار کنه
کاااااااااااااااااش

ایشالله باز شروع میکنه به زودی ...

رها سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

شما آقایون کلا خودشیفتگی را عشق
است!!!

الف سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ http://inspiration90.blogfa.com

مرسی بابابزرگ !!

تولد تو هم مبارک باشه بازمممممم

ممنونم نوه ی گلم !!!

عسل سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ق.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com

ما برادر جوگیرمان را میخواهیم !
الان میریم نهاد فیلترینگ رو روی سرشون خراب میکنیم !
ما آپیم اما شما نیاین !

هروقت خواستی بری بگو ما هم بیایم !

میایمممممم

sanjaghak سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.sanjaghak2011.blogfa.com

سلام دوست من
خیلی دیره ولی ..............تولدت مبارک..............
دنبال من تو فایلات نگرد ، کاملا جدیدم.
از تو وبلاگ تیراژه ... آدرستو برداشتم و اومدم.
تیراژه خیلی برام مهمه ...لذا دوستاشم اهمیت پیدا می کنند...
حال...دوست داشتی و حال کردی به منم یه سری بزن و یه نظری بده...
منتظرتم.ممنونم پیشاپیش...
تا بعد...

سلام ... خیلی ممنونم ، لطف دارین ...

بعله ، ایشون هم یکی از دوستان خوب ما هستن ...

چشششششم ... حتمن

ایران دخت سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

بازم دم دلارام گرم...نمی دونم به شانسه یا نه که همیشه کامنتای من بی جواب می مونه!
عادت کردم دیگه...
این دومین بار بوداااا!
میگن تا سه نشه بازی نشه...حالا چی قراره بشه خدا می دونه!!!

جدی آبجی خانوم ؟!!! یبار هم بی جواب مونده ؟!!!

هی وای من ! خدا بخیر کنه

ما(ریحانه) سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

حالا یه تبریک گفتیم دیگه اینقدر چاکرم مخلصم نداشت که... قابلی نداشت حالا...
هدرت قشنگه .

همینطوری محض تنوع بود !!

ممنون

ری را سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://narenjestaan.persinblog.ir

می گم شما نمی خوای بری سفر ؟
آخه همه دارن می رن
آدم دلش می گیره

ما گذاشتیم آخر شهریور !

آره ، این روزا همه مسافرتن ...

عسل چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.bipardeh.blogfa.com

ممد هجی شده !
با یه دستی آشنایی قبلی نداری ؟
چرا نمیایی ؟
ما امشب راه میفتیم بریم مسافرت !
یهو دیدین فوت کردیم !
خوبی بدی دیدی باید ببخشی ![چشمک]

ای بابا ، خدا نکنهههههه ... این چ حرفاییه

دختری از یک شهر دور چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

سلام...
من یکی که با تولدها اصلا حال نمیکنم اصلا!!!!!! نمیدونم بدم میاد برام تولد بگیرن باورکن!!! کاشکی منم روز تولدم تنها باشم!!!
در مورد حرف اصلی: نههههههه کیامهر فقط داداش منه!!!!! دعوامون در میادا محمد!!!!!!!!! در ضمن همین جوگیریات فیلی هم خیلی خوبه!!چه فرقی داره؟؟ ماکه همه جا با فیلتر شکن و وی پی ان میریم اینم روش!!!

سلام ، چرا دنیز ؟! تولد که خیلی خوبه ! راستش من خیلی دوس دارم

برو رد کارت بنم جقله ، داداش همه هست !

آره ، اما خب خیلی ها نمیتونن برن دیگه

سمیرا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ http://nahavand.persianblog.ir

این چند وقتی که کیامهر نیست انگار یه چیزی گم کردم هر روز میرم لینکشو بازمیکنم به امید این که برگشته باشه...بابا یکی بگه چی شد که اینجوری شد؟ من یکی دوروز قبل فیلی رو نخونده بودم نمیدونم چطور شد؟ الان کیامهر یعنی نمیخواد برگرده؟ انگار یه چیزی کمه..انگار نیستیم ماها

والا هیشکس نفهمید چی شد ! کیامهر اول پست گذاشت ، تبریک عید گفت ، اخرش نوشت با بلاگستان بی حساب شدم ، خداحافظ ! همه اندر کف این بودن که با بلاگستان خداحافظی کرده یا ماه رمضون که یهویی زد و فیلی شد ! اما بعدش پست گذاشت و قول داده که ایشالله برگرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد