کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

عشقولانه های بلاگستان !

 

اگر مثه من وب گردی روزانه شده باشه جزو زندگی لاینفکتون ! ( چی گفتم !! ) خیلی راحت  

متوجه میشید که بلاگستان ما ، بخشی از سوئد و کشورهای اونور ماست ! 

البته اگر کلن هم وبگردی نفرمائید ، خیلی راحت به این موضوع پی میبرید ... 

نکته ی اساسی که در مورد عشقولانه های بلاگستان وجود داره اینه که عشق جنس های 

موافق به هم خیلی بیشتر رواج پیدا کرده ! و این هست که اینجا رو کرده یپا سوئد ... 

برای دیدن برخی از نمونه های عشقولانه ی بلاگستانی ، به ادامه ی مطلب توجه فرمائید : 

 

  

 

 

 

1 . کیامهر باستانی و محسن باقرلو ( کرگدن سابق ) !   

  

گل سر سبد عشقولانه های بلاگستان ، رو این مورد خلاصه میشه !  

زمان عشق این 2 کفتر عاشق ، به سال ها پیش برمیگرده و زمانی که وبلاگ جوگیریاتِ پرشین یک ساله شد و محسن خان علنی اونو تو وبلاگ خودش تبریک گفت ، این عشق شعله ور شد  

و  آتش آن رو همه جا چنان گرفته که اگر عالم و آدم و ارواح و جن ها ( تلمیح به مشایی ! ) جمع 

بشن عمرن بتونن خدشه ای به این عشق وارد کنن ! الانم که میبینید دارن از کتاب های درسی 

مجنون و لیلی و شیرین و فرهاد و اینا رو حذف میکنن و به جاش کیامهر محسن ، شایدم محسن 

کیامهر میارن ! 

  

 

2 . ملکه ی نیمه شرقی و ریحانه

 

زمان دقیق این مورد هنوز مشخص نشده اما چیزی که مشخصه اینه که عشق جاری در این مورد 

فقط با زبون بازی شکل گرفته ! با یک دقت ساده در لحن این دو نسبت به یکدیگر میشه به کلمه 

هایی همچون " ریحونم " ، " عشقولی " ، " عشخم " ، " شگفت انگیزم ! " ، " بی تو نفسی 

نمیاد " و الی آخر اشاره کرد ! البته حسودانی هم در کمین این عشق نشستن اما من زیاد به 

دووم این یکی امیدوار نیستم !    

   

 

3 . خانوم معلم فاطمه و اون یکی فاطمه ( ف@طمه ) :   

 

همین چند ماه پیش بود که تو یکی از وبلاگ ها انتخاباتی شبیه انتخابات مجلس خبرگان برگزار 

شد و ف@طمه در حمایت از خانوم معلم فاطمه چنان پستی گذاشت و چنان تعریفی کرد که  

صدا و سیما از احمدی نژاد نکرده بود ! و در جواب اون پست هم خانوم معلم با یه پست کوبنده  

چنان از رفاقت و عشق حرف زد که احمدی نژاد به مشایی نزده بود ! هرچند خانوم معلم مشهد 

زندگی میکنه و ف@طمه شیراز اما همونطوری که فاصله ی قلبی امام رضا و شاه چراغ به اندازه 

- هست ، فاصله ی معلم و ف@طمه یکمی بیشتر و به اندازه ی _ هست !    

  

 

4 . خودم و مرحومه ی مغفوره ، نیما ( قدس السره ، علیه سلام ! ) 

 

عشق و تفاهم ما 2 تا شده بود زبان زد خاص و عام ! بدون اینکه بفهمیم کامنت هامون تو هر  

جایی که میرفتیم پشت هم میشد ! از اونور هر کدوممون که به هم زنگ میزدیم همون موقع 

اون یکی میگفت دیدی چی شد ؟! میخواستم الان بهت زنگ بزنما !!!  

عشق ما 2 تا نشون داد که همه چی مسائل مالی و فقر فرهنگی نیست ! یکیمون مرکز ایران 

زندگی میکردیم و یکیمون لب مرز ! این تفاهم و علاقه هست که خیلی مهمه اما یک طرف این 

ماجرا خیانت کرد و آتش این عشق رو ابتدا به افول و سپس به چیز نائل کرد !!    

  

 

5 . عشق های مسنجری

 

کار این مورد از عشق گذشته ! چند نفر هرشب ( بدون استثناء هر شب ) جمع میشن و با  

گذاشتن آیکون هایی از قبیل ، قلب ، ماچ و بوس ، بغل ، قلب شکسته ، افسوس ، گریه و ... 

همزمان عاشق میشوند و همزمان فارغ میشوند ! یعنی شکست عشقی میخورند ... 

من دوس نداشتم اسامی اینهارو معرفی کنم اما اگه نگم میترسم ریا بشه ! 

محسن فرانسوی ، علیرضا ، تیراژه ، کیانا ، هاله کوچیکه ، ناهید ، حاج خانوم زبون دراز ، فرناز ، پونه ، فریبا و محدثه از جمله نفراتی هستند که در این سی اف های عشقولانه شرکت مستمر  

و دائم دارند ! مدیونید اگر فک کنید منم جزو این اراذل و اوباشم ! فقط یه 30 ، 40 باری رفتم ببینم  

چه خبره ، همین .. !  

  

 

اما برای بهتر شدن فضای عشقولانه ی بلاگستانی ، چند مورد پیشنهاد هم داریم !  : 

  

1 . پرند و مهتاب

 

این 2 شخص که از جمله سران فتنه هستند ، اگر به هم برسن مطمئن باشین با گذاشتن پست 

های مشترک میتونن خیلی راحت اختشاش و اقدام علیه امنیت ملی رو به اوج خودش برسونن 

و این شعر رو به راحتی معنا کنند که : 

هستم اگر نیستم ... گر نروم میروم !

پس اگر کسی از فتنه گرا هست که حاضره این کار خیر رو کنه هرچه سریعتر آستین رو بالا بزنه !  

 

 

2 . کورش خان تمدن و برادر مرتضی تمدن ! ( استاندار تهران ) : 

 

برادر مرتضی تمدن که وبلاگ ندارن اما از قدیم ندیما گفتن عقد پسر عمو ها رو تو آسمون ها  

نوشتن ! پس چه کاری خیرتر و بهترتری از این مورد ؟! دست 2 گل نوشکفته رو میشه خیلی 

راحت گذاشت به دست هم ... از اونور وجهه ی سیاسی این 2 تا هم خیلی مثه همه پس  

میشه خیلی بیشتر به آینده ی این 2 امیدوار بود !  از طرفی هم خبر رسیده کورش خان ماهی خوب درست میکنه و واسه خودش کد بانوئیه ... پس همه چی حله ! 

  

  

3 . یک زن ذلیل و هم ولایی حسین

 

بدون شرح !  

پی نوشت مربوط به این مورد : خداییش ، کجای دنیا دیدین ( با لهجه ی علی دایی خونده شود ) 

که یه نفر واسه یه شهری باشه ، بعد بره یه خانوم از یه شهر دیگه بگیره ، بعد تو شهر خودش  

زندگی کنن بعد پیش شماره ی موبایلش واسه شهر خانومش باشه ؟!!!!  

هم ولا کلن آبروی همه رو بردی !

  

 

پی نوشت : قسمت هایی که آبی رنگ شده رو لینک دوستان گذاشتم ... 

 

پی نوشت 2 : این پست فقط یه شوخی بود ، امیدوارم کسی آزرده خاطر نشه ... 

ما مخلص همه هم هستیم ...

  

نظرات 65 + ارسال نظر
م . ح . م . د شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام !

نازنین شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام.الان چندمم؟

سلام نازنین ... دوم مثه همیشه ... نقره

رها شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

از این دید موشکافانه شما! خوشمان آمد !

ممنونم

نیما (اربابت) شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

اون موقع ها که سایه ی مردی مث من بالای سرت بود رو خوب یادمه ! هیشکی جرات نداشت بهت چپ و راست نگاه کنه ! یه ممد خانومی میگفتن و صدتا ممد خانومی از بغلش درمیرفت ! همه میگفتن به ممد انگشت نزنید که اسم نیما روشه ولی حالا چی ؟
دیگه گذشت اون زمون که ............ پهن میکردی تو آفتاب ! حالا با یه سی ام و چندتا حرف مفت ، مخ میزننت ! حالا بهت میگن مطلقه ! همه جا شایعه پراکنی کردی که مردی اما من که میدونم تو جنست لطیفه مث زن ! توی لامصب و باید ببرن قزوین بعنوان نماد 2 جنسیتی ها ! ولی از من به تو یه شعر نصیحت خانوم اسبق :
ما ز هر کس که بریدیم ، بریدیم !
از گوشه ی هربام که پریدیم ، پریدیم !
شما هم این پا و اون پا نکن ! بپر خانومی ! حالا هم اینقدر عشق و عاشق نکن . دو روز دیگه یه خری پیدا میشه که اسمشو بزاره گوشه ی اسمت !

شاعر در این زمینه میفرماید :

بخواب بینیم جقله بچچه !

روتو برم من ... چند بار باید مرد بودنو به تو اثبات کنم من ؟! اشکال نداره ، این دفعه اومدم مشهد باز نشونت میدم !!

در مورد اون خر و اینا هم که هیچ خری به تو نمیرسه نیما ! اینو جددی میگم !

هاله بانو شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

امشب دیگه ریختن خونت حلاله محمد
شانس آوردی به من کاری نداشتی

میخواستم بیارما ، اما گفتم همینطوریش کشتیم ! دیگه چه برسه به اون موقع !

دلارام شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

بابااااااا ریسرچررر
باباااا محقق
باباااااااا افشا گرررررر

بامزه بود

ممنونم دلارام ...

niki شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

sallllllllllllllllllllllllllllllllam
cheghad bade majboor bashi finglish benevisi......akhe pesar to kar & zendegi nadary....?nemigy ba in chizaie ke neveshty pasfarda miran in Bchareha ro sangsar mikonan.....?bad khooneshoon miofte gardane to ha......!valy dar kol khoda kheiret bede asab nadashtam........valy be lotfe to ye alame khandddam.....!rasty dd che cammente motefaveti gozashtam!khodafez & mazerat va3 gheibate in chand roozam

سلام ! پدر چشمم در اومد تا خوندمت ...

مرسی ... خو سنگسار کنن ، حقشونه !

چیزی شده ؟! الان میام وبلاگت !

ناهید شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ http://nahid2369.blogfa.com

والا شوما آیکونای چرت میذاری ما هم مجبوریم آیکون عشقولانه بذاریم...تو که میدونی من از آیکون چقد متنفرم

اون که بعله ! اما من کلن آیکون نمیذارما !

ف@طمه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://zarafekocholo2.blogfa.com/

وااااااااای محمد چه خوب یادت بودا آخی یادش بخیر چه روزاییو گذروندیم چه خوش گذشت و چه پر حادثه بود اون انتخابات
نیما کجاس یه مدت نیست این پسر
اون عشقولاانهی ملکه و ریانرو دارم البته خودمون مواظبیم کسی شیطونی نکنه

آره بابا ، همه چی رو یادمه ...

هست اما نیست ! یعنی کلن میاد و میره اما کم پیداست !

اختیار دارین .. دیگه اسمت اومد تو لیست ما !

هاله شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.assman.blogsky.com

من تکذیب می کنم !
چی هس این سی اف ؟ چه جوریاس ؟

مدارکش هست ها ... بگم ؟! بگم ؟! بگم ؟!

FarNaZ شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://doggish.blogsky.com/

محمد :))
نمیریــــــــــــــ پسر :دی مردم !
____________
آقا جون شما چرا انقدر حسودیت میشه؟
نمیدازی بچه های مردم باهم صمیمی باشن؟
هــــــــــان؟

خو اگر نیما وفادار بود والا من به کسی کاری نداشتم !!

پاییز بلند شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

درووووووووووووووووووووووووود

جالب بود م.ح.م.و.د..
میبینم که از عشخ خودمو خودت نگفتی؟!!!!
.
.
.
تیراژه بیا یه نموره شفاف سازی کن .. البته دختر آبان هم شاهده که از وختی نیما رو طلاق دادی یا گرفتی... من خیلی خاطر خوات شدم..
.
.
.
.
اینجا خیلی رسمن و جدن اعلام میکنم که به زودی همسر آینده و بانوی رویاهامرو که از طریق همین اینترنت معلون باهاش آشنا شدم رو طی یک برنامه خاص معرفی میکنم
.
.
.
.
در ضمن به من ربطی نداره کیامهر شده رفیب عشخی من و اینا.. من همچنان عاشق اون کچل گنده بکم که به تازگی شده امام زاده لوو

درووووووووووووووووووووووود محمود ... به دلایل امینیتی نشد اسمتو بیارم پیش خودم !!!!

ای جان ، همه شاهدن که من عاشششششششششششقتم

معرفی کن زودتر محمود ... ببینم کی هست حالا ؟! نمیشه یواشکی بگی ؟!

بعلههههههههههههههه ، کلن همه عاشق این 2 تا هستن ...

FarNaZ یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ http://doggish.blogsky.com/

واستا بینم... خودت با زبون خوش اعتراف کن از کدوم گروه و جبهه خط میگیری که میخوای میونه ی بچه ها خوب نباشه؟
_______________
چه عیبی داره توو اف سی برا چند نفر ماچــــــــــــ و بغل و قلب قلبی بفرستیم :دی؟

اینطوری که نمیشه بچچه ... تک تک باشین مورد نداره ، اما دسته جمعی چرا ، بنده موظفم که تذکر بدم !

ملکه نیمه شرقی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://man-unique.blogfa.com

هوووووووووووووووووی محمد تو ناموس سرت نمیشه ؟
واسه چی عشق ما رو تو بوق کردی؟!
بیخود به دوومش امیدوار نیستی حسوووووووووووووووود!! چون خودت و نیما سرانجامتون نیک نشده داری اینطوری میگی!!
کلا الهههههی جزجیگر بزنی با این پستت حسووووووووووود فضووووووول
۷۶۷۶۰

دروغ میگم من ملکه ؟! عشقی که با زبون بازی شروع بشه اخر عاقبتش معلومه !

FarNaZ یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ http://doggish.blogsky.com/

بدو بیا اف سی ... کیانا میخواد خفه ات کنه :دی

من توبه کردم ! اراذل و اوباش !

پونه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

مملی بلاگستان میکشمت
مردم از خنده

تو هم میخوای بکشی پونه ؟! دلت میاد ؟!

الهه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ http://khooneyedel.blogsky.com/

سلام پسری....
عااااااااالی بود....خدا خیرت بده...خنده رو چاشنی امشبمون کردی

سلامممم ننه شاه !

ممنونم ... قابلی نداشت

شانس اوردی رفتی سرکار ، وگرنه میمودی تو لیست !!!

کیانا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلاااااااام بچچه پررووو
1. این عکست از لحاظ شرعی مشکل داره عوضش کن بیحیااااااااااااا
2.این عشقای باستانیم خوب چیزیه هااااااااااااا....
ااااااااا من نمیدونستم خانوم معلمم عاشق و معشوقه
3. تو و نیما که ول معطلین هیچی نگم بهتره
4.این مسنجریا عشقاشون افسانه ایییییییییییییه ...درس بگوووووو راجع بشوووووووون
چرا افترا میزنی من کجا تو این مکان های مستهجن و خلاف شرع شرکت میکنم ؟؟؟؟ من همش دارم دعاااااا میکنم .....
اگرم میبینی گاه گداری میام اونجا واسه اینه که شماهارو ارشاد کنم وگرنه من و این حرررررررررفا؟؟؟!!!!!
5. پیشنهاهام خووووب بودن اما میشد چن تا دیگه بش اضافه کرد اااااااااااا
6. من که اصن نفهمیدم این شوووخی بووود کلیم بهم برخوردو ناراحت شدم حالام باید بم شام بدی تا شاید شاید ببخشمت،بازم قوووول نمیدم

سلام جقله بچچه ...

1 . برو رد کارت بنم ! چشه مگه ؟!

2 . اووووووووووف ، تا دلت بخواد !

3 . اونو موافقم

4 . برو رد کارت بنم ... مدارکش هستا ... نذار رو کنم

5 . دیگه زیاد میشد ... حرف در میاوردن !!

6 . بازم برو رد کارت بنم ... در ضمن اون پی نوشت مخصوص مورد 5 نبود ! فقط برای استاندار تهران بود ...

فلوت زن یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://flutezan.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام محمد خان قاجار.
می گم من و الهه رو یادت رفت یا لابد در جریان عشق ِ ما قرار نگرفتی ! ما عجیب با هم ، هم حس و روحیم ، باور نمی کنی ، بیا ببین ! راس می گم !

خدا این عاشقارو برا هم نگه داره الهی ! تو و نیما رو که برا هم نگه نداشت لااقل بقیه ناکام نمونن !

سلامممممممممممم حنانه ...

هی وای من ! من نمیدونستم ... پس شما 2 تا هم بعله ؟!

همه میمونه جز مورد 2 ...

فلوت زن یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ http://flutezan.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام محمد خان قاجار.
می گم من و الهه رو یادت رفت یا لابد در جریان عشق ِ ما قرار نگرفتی ! ما عجیب با هم ، هم حس و روحیم ، باور نمی کنی ، بیا ببین ! راس می گم !

خدا این عاشقارو برا هم نگه داره الهی ! تو و نیما رو که برا هم نگه نداشت لااقل بقیه ناکام نمونن !

در ضمن صداتو تو آکادمی شنیدیم و لذت بردیم ... مرسی

کاغذ کاهی(نازگل) یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com/

به جان خودم میدونستم به زودی این ریحون و ملکه جونم رو دست میگیری ! تو کامنت دونی ریحانه که دیدم مسخره کرده بودی ریحونم رو .. بعد هم کامنت ریحانه تو پست خودم این حس رو بهم داد !
اما نمیدونستم از توش یه همچین پستی در میاد

خاله دروغ گفتم خدایی ؟! اینم شد عشق ؟! اگر اینا همین روزا نزدن سر و کله ی هم اسم منو بذار زی زی گولو !

مانے ! یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ

کارت درسته !
نمی‌دونی این گودری‌یا چ مرگشونه ؟

ممنونم

درست میشه ، خیالت راحت .. مشکل همه هست که فردا پس فردا درست میشه ایشالله

هاله یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.assman.blogsky.com

الان دیگه عصر تکنولوژیه !
همه می دونن مدارک فوتوشاپه (!!!)

عمرن ... از آرشیو عکس میگیرم ... فک کردی ؟!

پونه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

بمیری ممد
همش دارم میخونم میخندم

اما یادت نره میکشمت در حد تیم ملی

من که دیگه جونم ناقابل شده پونه !

فلوت زن یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ق.ظ http://flutezan.blogsky.com

اِاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا، پس کامنتای من ثبت شده ؟! آخه این نت ِ بی ادب ِ کُند ذهن همش اِرور داد فک کردم ثبت نشده ، هی ثبت کردم ! کلی هم وقتمو گرفت و اعصابمو خورد کرد که چرا کامنتم ثبت نمی شه ؟! آخه مملکته داریم محمد ؟! با این سرعتشون !!!!

من و الهه نیمه ی گمشده ی همیم ، چی فک کردی ؟!

ممنون محمد ! لطف داری .

به خدا اعصاب منم خورد شده حنانه ، نمیدونم چه مرگش شده این سرعت اینترنت !

اوه ! پس کار شما فراتر از این چیزاست !!

قربانت

فلوت زن یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ http://flutezan.blogsky.com

اِاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا، پس کامنتای من ثبت شده ؟! آخه این نت ِ بی ادب ِ کُند ذهن همش اِرور داد فک کردم ثبت نشده ، هی ثبت کردم ! کلی هم وقتمو گرفت و اعصابمو خورد کرد که چرا کامنتم ثبت نمی شه ؟! آخه مملکته داریم محمد ؟! با این سرعتشون !!!!

من و الهه نیمه ی گمشده ی همیم ، چی فک کردی ؟!

ممنون محمد ! لطف داری .

حالا حرص نخور ... ایشالله درست میشه

فلوت زن یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

باز ارور می ده ! نمی دونم کامنتم ثبت شد یا نه ؟!

ها 2 بارم ثبت شده ... منم هی تایید میکنم آمار کامنتدونی بره بالا !!

پونه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

الان کدوماشی دقیقا ؟!

سحر یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ق.ظ http://dayzad.blogsky.com/

خدا همه ی این عاشقارو برای هم نگه داره!

با دعای خیر شما و امت مسلمان !

شب شراب یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.shila1120.blogfa.com

خدایا ../ عاشقان را غم مده../ ((:

تکبیررررررررررررررررررررر

طوطی یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ق.ظ http://ghodghod.blogfa.com/

ببینم اون مورد ۵ چیه؟ بگو تا ما هم خودی نشون بدیم

پس شما هم در مورد شماره ی 5 ، بعله ؟!

فاطمه شمیم یار یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ق.ظ

سلامممم
از دست تو محمد
من نخونده از جناب کرگدن و کیامهر خان مطمئن بودم...
ولی خداوکیلی یه سر سوزن فکر نمی کردم خودم هم تو دیگی باشم که بار گذاشتی بچه...
جدااااا اون زمان وب ف@طمه رو می خوندم اما اونجا هم اصلا فکر نمی کردم فاطمه همچین پُستی بزاره..
واقعا سورپرایز شدم و اون پست رو از صمیم قلب گذاشتم برا تشکر..چون واقعا انتخابات برام مهم نبود..
کار خالصانه فاطمه مهم بود....چیه بچه توقع داری لاو نترکونم لابد
و بعد از اونهم کلی کمک کرد برای درست کردن لینکام...
دختر با محبت و بی ریایی هست مثل خیلی از بچه های بلاگستان که من صمیمانه و مثل اعضای خانواده دوستشون دارم...
فعلا ..

سلامممم خانوم معلم ...

کلن همه ی شیرازی ها خیلی باحال و با معرفتن ، ف@طمه هم استثنا نیست که ... خدا حفظش کنه ... یعنی خدا شما 2 تا رو برای هم حفظ کنه !

واحه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ق.ظ

دیگه کم کم داری می رسی به اوج وبلاگنویسی... داری خیلی خوب می نویسی یادته اونوقتا که تو وبلاگ سیاسی می نوشتی اصلا از خودت نوشتن چقدر برات سخت بود همش بیانیه و خبر و... اصلا انگار نمی تونستی راحت حرفای خودت رو بزنی اما الان خیلی خوب می نویسی...
یه طنز شیرین تو نوشته هات هست...

مرسی خانوم معلم ... لطف داری ... آره یادمه ، کلن اصلن نوشتن برام معنا نداشت اما خب الان قضیه خیلی فرق کرده .. اینا رو همه مدیون شمام

آوا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ق.ظ

جالب بود محمد خااااان جان
سر همه ء این عشقولانه
های بلاگستانی های
خان جانی ی ی ی
سلامت ت ت ت
یاحق...

مرسی سرکار خانوم آوا بانو خانوم جان !

پرند یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ق.ظ http://ghalamesabz1.blogsky.com

محمد؟؟؟؟؟
ما به حد کافی پرونده‌مون سیاه هست دیگه با این پست تو زغال شد رفت!
عرضم به حضورت که ما سال‌ها پیش به وصال رسیدیم فقط این‌جا خودمونو لو ندادیم!!

پرند خیلی ها اینجا به وصال رسیدن ، اینطوری نیگاه نکن ، اما انگاری براشون این عشق یچی دیگه هست !!
حالا با مهتاب آشنایی یا آشناتون کنم ؟!
نمیدونم سر میزنه اینجا یا نه ، باید برم اف بی بهش بگم بیاد

هاله بانو یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ http://halehsadeghi.blogsky.com/

نه بابا اون کشتن بابقیه کشتن ها فرق داره
آخه از من چی می خواستی بنویسی بچه ؟؟؟؟

اوووووووووووووف ... کلی سوژه داشتم ب خدا ... حیف که ترسیدم !

ری را یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ http://ruzhaayebaaraani.persianblog.ir

مامانگار یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام...
...خیلی قشنگ بود...یه سوژه بکر...
..کلی خندیدیم..ممنون ....

سلام مامانگار ... ممنونم از لطفتون

ری را یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ http://narenjestaan.persianblog.ir

جالب بود بسیار محظوظ شدیم

راستی با اینکه برای کسی مهم نیست ولی من آدرس وبلاگم و عوض کردم

مرسی ...

ای بابا ، چرا مهم نیست آخه ؟! این چه حرفاییه میزنی

گــل گیســـو یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://gol-gisoo.blogsky.com/

واااااایییییییییییی عالی بود!!!

مرسی همکار نیما اینا !

یک زن ذلیل یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://1zanzalil.persianblog.ir

اقا جان حداقل رو پیشنهاد ما یه کم لطافت بخرج میدادی

کدوم پیشنهاد زن ذلیل جان ؟!

محدثه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

این اول بابت اعتراض

اعتراض وارد نیست ! نظم دادگاه رو رعایت فرمائید !

وانیا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

من که به این مقوله ی عشق و عاشقی کاری ندارم
خدایا شکرت


این قرطی بازیه جدید چیه؟
منظورم این این ریدر جدیه که مدلشو عوض کرده

ها ، خدا رو شکر پاکه پاکی !!

درست میشه آبجی خانوم ... معمولن بعد از خرابی ها اینطوری میشه

محدثه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

سی اف کیه؟ هاله چیه؟ فریبا؟ میانا؟ اینا کین؟
تو کی ای؟ من کیم؟
همه رو تکذیب میکنم!!!!!!
خودمم تکذیب میکنم!!!!
خوبه همیشه خودت تو سی اف ها پلاسی!!!والا!
به مردم چیکار داری؟
من و تمشک خانومیمو یادت رفت!!!!!!
الهی من فداش فدای اون چشاش...!!!!!

خوشم میاد خودتو هم تکذیب کردی !

من ؟! من کی اومدم ؟! فقط چند باری اومدم تذکر دادم و رفتم !

اوه ! کار شما 2 تا از عشق گذشته ها

علیرضا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

ای افترا زننده ی خائن وطن فروش به نرخ روز دو به هم زن عصیانگر نازی اغفالگر حزب باد ناسیوناللست اگزیستانسیالیست مارکسیست سوسیالیست مروج بی بند و باری دختران کرهرود نازنین (موصوف نازنین به تو برمیگرده ها ...مدیونی اگه غیر از این فکر کنی ) ... من کی برای کسی آیکون بوس و بغل و گریه و شکست شخی فرستادم ؟ (البته اون هفت هشت نفر به چشم برادر خواهرین حساب نیستن)
نه ... خداییش من کی از این قرتی بازیا کردم که اسم منو زدی اول لیست دقیقا پشـــت این محسنه یاغی هان ؟ یک نفر ... فقط یـــــــــــــک نفر و پیدا کن خلاف اینو بگه (اون هفت هشت نفر گفتم که استثنان) نه .. پیدا کن دیگه ... پیدا کن ... افترا میزنی چرا ؟ چرا اخه ؟ چرا یه محکمه ی عادلانه وجود نداره که حرف دل منو (در حضور وکیلم البته) بشنوه ؟ هان ؟ چرا ما اینقدر بدبختیم ؟ آخرین باری که من تو یه سی اف بودم به دوران جنتیزایوس برمیگرده ... نچ نچ نچ نچ ... سر پل سراط جواب این افترا ها رو باید بدی هااا ... گفته باشم .. نقدی حساب میکنیم

مطمئنی اون نازنین برای من بود ؟! نکنه برای دخترای کرهرود بود ؟! هوم ؟! علیرضا مگه خودت همشهری نداری گیر دادی به این کروهرودی ها ؟!

حالا اون 7 ، 8 تا رو ول کن ... خودم که شاهده زنده ام واسه هفت پشتت بسه !

نقدی ؟! نسیه نمیشه ؟!

علیرضا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://yek2se.blogsky.com/

عالی بود ممد !
عالـــــــــــــی !
یاد چت روم خدا بیامرز بخیر !
چه روزا (شبا البته) یی داشتیم !
بحثای فلسفی ... بحثای خیلی خیلی فلسفی ... بحثای خیلی خیلیییییی فلسفی رو نگو دیگه ... نچ نچ نچ نچ ...

ممنونم علیرضا ... منم عاشق اون بحث های فلسفی شده بودم ب خدا !!

پونه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

اوه ! چی شد ؟!

حسین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://hosseinb.blogfa.com

سلام
از دستت ناراحتم .




چرا منو آخر همه نوشتی ؟

البته که من به زن ذلیلی ام افتخار میکنم .
صد البته که همون خط موبایل هم دلیل اش .

سلام هم ولا جان ... دیدی که فیلم هارو که پخش میکنن ، اول آدمای معروف رو مینویسن به همراه آخر ! خب شما هم همینطوری شد دیگه ...

ای ای ای ای ای ... واقعا که ...

زمستانه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

به نام خالق..

سلام..



خدا بخیر کنه!


موفق باشی و خوشبخت!

سلام زمستانه ... واقعا بخیر کنه !

ممنونم

تلاش یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ http://hadafbozorgman.blogfa.com/

خیلی قشنگ بود..
ولی جدا از شوخی راست می گید این طوری شده بلاگستان..
کوروش رو خوب اومدید..

ممنونم ...

کورش فک کنم بشه استاندار حومه ! تهران که پسر عموشه ، حومش میمونه واسه اون !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد