کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

حاج آقاها ، حاج خانوما ، مسئلتن !

 

آقا ما 2 ، 3 روز پیش داشتیم محموله ی شیر به خونه ی مامان بزرگمان جا به جا میکردیم که به دلیل فشردگی پاکتهای شیر و لایی کشیدن های اینجانب ، اکثر شیرها ترکید و روی صندلی عقب رخش محترممان پخش و پلا شد ! آن شب برای اینکه بو نگیره آمدیم همینطوری کشکی کشکی شستیمش ، صبح که رفتیم تو ماشین دیدیم هی وای من اصلا نمیشه وارد شد !  

پرس و جو کردیم و گفتن باید صندلی عقبو در بیاریم و روکششو بشوریم و صندلیشم بذاریم تو آفتاب یا پیش بخاری تا خشک شه ! 

ما هم طبق دستورات بچه های بالا ! این کارو کردیم که در حین برداشتن صندلی عقب متوجه وجود یک " طلای چند عیار " زیر صندلی شدیم ! 

فی الفور ( درسته ؟! ) به خونواده اطلاع دادیم و از آنجا بود که سیل تهمت مبنی بر اینکه " تا حالا چند تا دختر سوار کردی بچه ؟! " و یا " یادت هست واسه کدوم دختر بوده " و ... روانه ی ما شد ! 

ما هم که مظلوم همه چیو تکذیب کردیم !  

حال این طلا صاحاب ندارد ! هرچه فکر میکنیم میبینیم دختر هم سوار کرده باشیم طلایش نیفتاده ، اگر افتاده باشه زنگ میزنه میگه !! ما هم که حالو حوصله نداریم به 60 نفر اس بدیم بپرسیم !!

آمدیم از شما مرجعین و مرجعات محترم تقلید سوال کنیم ، اگر این طلا را در امر شریف دوست یابی ( به عبارت بهتر مخ زنی ! ) و به عنوان هدیه ای چیزی تقدیم " او " کنیم ، از لحاظ شرع و این چیزا حلال است یا حرام اندر حرام ؟!  

لطفا پاسخ های خود را به همین کامنتدونی زیر حواله فرمایید تا ما بررسی کنیم ... 

پیشاپیش کمال تشکر و همکاری را داریم و دست شما را با تمام وجود میفشاریم !! 

 

 

 

نظرات 58 + ارسال نظر
م . ح . م . د یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام علیکم و الرحمته الله و البرکاته ! التماس دعا !

فاطمه یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://whitehour.persianblog.ir/

محمد خیلی دیوونه ای

نوش جون هر کی هدیه گرفت
فقط اگه طرف سقط شد بدون علت چی بوده

۴کریم ...

پس خوبه هدیه بدمش به رییس جمهور محترم به پاس تلاش های شبانه روزی !

نازنین یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ

دوم شدم؟

به به ، ببینید کی اومده ! هیچ معلوم هست کجایی ؟!

سوم شدی

نازنین یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ

حلال است
حرام است
مکروه است
مباح است

الان اختیار دست منه که انتخاب کنم ؟!

نیما یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

خداوند در سوره ی مبارک " والزید" میفرماید که هرگونه طلایی که در راه امر شریف و دینی مخ زنی به کار گرفته شود ، با در نظر داشتن اینکه حتی اگر طلای مورد نظر دزدی هم باشد بطور مثال از دست پیرزنی ربوده شده باشد یا طلای موجود در بانکی زده شده باشد ، اینگونه مواررد چون باعث افزایش آمار ازدواج و بالا بردن نمودار ازدواج میشود پس بنا به این دلایل و برای ریشه کن کردن دختران ترشیده ، خداوند امر فرموده که طلا رو بزن تویه گوشش (یعنی برو بالا) و بده دست خانومه تا مخش نه تنها بخوره بلکن مخش حتی بترکه ! و السلام علیکم و الرحمته الله و البرکاته ( معنوی)

حاج آقا لطف فرمودین تشریف آوردین کامنت گذاشتین ! شما الان باید نماز شب بخونی به خاطر من اومدی !

والا راضی به زحمت نبودیم ...

ما(ریحانه) یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://ghahvespreso.persianblog.ir

علیم السلام و الرحمه الله و برکاته...
عرض شود به خدمت این جانبان و آن جانبان که : بردار محترم حرام اندر حرام اندر حرام است!!! لذا توصیه میگردد فی الفور شی مفقوده را به این جانب تحویل دهید جهت امر توبه و این ها...
والسلام!!!!

علیکم السلام !

حاج خانوم امر دیگه ای نیست ؟! میخواین کلا رخش هم بدم دست شما تا توبم خیلی پذیرفته شه ؟!

دخترک زبون دراز یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://dokhtarezabonderaz.blogsky.com/

مگه خواهران رو صندلی جلو سوار نمی کنند؟
حتی به عنوان هدیه مخ زنی هم به او نده چون ممکنه او نامی با او نام صاحب طلا آشنایی داشته باشه اون وقت باید کلا قید او نام اصلی رو بزنی بعد تازه او نام صاحب طلا هم شاکی میشه و مدعی بعد از اینجا رونده از اونجا مونده میشی داداها ...

والا گاهی اوقات برای شک نکردن برادران زحمت کش گشت ارشاد مجبوریم بنشونیمشون عقب و با رخش محترم مثلا تاکسی شدیم !! اونم با 206 !! خیلی تابلوئه ، نه ؟! هم بهتر بیان جلو !

ای بابا ... عجب پیچیده شد یهویی !

امیرحسین... یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

اگر وارد مقولات فیزیک و شیمی نشی مستحب اکید است

یعنی اگر بشم میشه واجب موکد ؟!!

کیانا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

شما خودت یه پا مرجع تقلیدی بعد از ما میپرسی؟؟؟؟؟؟؟
هرکارصلاح میدونی بکن ....هدیه خیلی فکر مناسبی

خواستم کار از محکم کاری عیب نکنه !!!!

بغض هزار ساله دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://boqz40.blogfa.com/

شگون نداره
بدش به مستحق خودتو خلاص کن
تازه اگه بدیش به طرف مخش زده بشه حتا بیاد زنت بشه بعدها بچه تون منگول در میاد :دی
از ما گفتن بود



حالا نمیشه به جای منگول یچی دیگه در بیاد ؟!

واحه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ

باید نگهش داری تا صاحبش پیدا شه و اگر بعد از مدتی که باید از مرجع تقلیدت بپرسی زمانش رو صاحبش پیدا نشد و از پیدا شدنش ناامید شدی باید بدهی به فقیر... شاید برای مالک قبلی ماشینت بوده...

خانوم معلم زنگ زدیم به قبلی گفت انگاری واسه اونا نبوده ، اما تحقیق میکنه اگر بود خبر میده ... فعلا که خبر نداده ...

من که مرجع تقلید ندارم ... خودم مرجع خودمم ...

حالا یکاریش میکنیم ...

دخترک زبون دراز دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://dokhtarezabonderaz.blogsky.com/

می تونی طلا رو بذاری واسه جایزه نفر اول آکادمی موسیقی که مسلما یک بانو است

عمرا .... آخه کجا دیدی یک خانوم بیاد بره اول شه ؟!

خودمان اول میشیم ...

( آیکون فول اعتماد به نفس ! )

مومو دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://mo-mo.blogsky.com

اصلن گووووول نخوری بچچه!
ببین ...
از زمان و مکان محل وقوع حادثه ی پیدا شدن "طلای چند عیار" معلومه که شیطان در کمینته!!!!!!!
پس چشاتو همچین درست حسابی باز کن تا تصمیم درستی بگیری!
اگه کادوش بدی بهش بعدن مثلن صاحب اصلی طلاهه دختر عموش از آب در بیاد و طلا رو دستش بببینه و بعدن بش بگه این مال من بوده یا چقد شبیه مال منه ... فک می کنی چه حالی می شه؟
بعدم ... عمه جان!
تو حالا به طرف بگوو که ...
بعدن بش کادو بده!!!
لعنت خدا بر دل سیاه شیطون...

عمه پس اگر دیدی من خودکشی کردم بدون همچین چیزی شده ... یعنی طلا رو هدیه دادم بعد فهمیدیم هی وای من واسه خواهرش بوده مثلا !!

عمه خب خود طلا کلی حرف داره توش ... اونطوری دیگه نیازی نیست خودم بگم ، اونو یه راست هدیه میدم !

خورشید دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://khorshidejonoob1.blogfa.com

سلام
آقا یه اطلاعیه بده که یه همچین چی پیدا شده ... البته جایی که می چسبونی اش مهم نی زیاد ...می تونی بچسبونی اش به پنجره خونه خودتون

مهم اینه که اطلاعیه بنویسی ... بعد که صاحبش پیدا نشد ... واسه خودتون میشه ...به همین راحتی حلال میشه دیگه..

سلام ... ای بابا ، اینطوری هرکی رد میشه میگه واسه منه !

نمیشه از اولش حلال باشه ؟!

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com/

یعنی تاحالا ۶۰ نفر رو سوار کردی ؟؟؟؟؟؟

خاله جان میشه توضیح بدین طلای مورد نظر دقیقا چیه ؟؟

اونوقت بنده نظر کارشناسی میدم .. و تیم تحقیق رو روانه میکنم و ببینم عقب ۲۰۶ چه غلطی میکردی که طلا از گوش یا گردن یا دست یا احیانا پای طرف باز شده !!!

خاله جان آمار دقیقش در درست نیست ... شاید بیشتر بوده !

خاله از اوناست که به گردنبند میبندن .. یعنی جای زنجیر اینور اونورش داره ...

هی وای من ! اگر مشخص بشه که از پاش افتاده چی میشه ؟! سنگسار ؟!

کوآلا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

گه !! ما هم که حالو حوصله نداریم به 60 نفر اس بدیم بپرسیم !!


یهنی 60 نفر رو سوار کردی ؟

پتانسیل بالایی داری ها !!!!!

میگم موز کیلوویی چنده اونجا ؟

برداغر برادر بردار باشد که موثر واقع شود



والا حدسی بود ... نمیدونم دقیقا چنتا !

4کریم ... گرونه ... به جیب ما نمیخوره !

راضیه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ

به نظر من که همانا حضرت راضیه دمبت برکاته! (این را از روی دست یکی از دوستانمان تقلب نمودیم) میباشم
سعی کنید طلای مورد نظر را به آغوش همان مومنه ی فاضله ای برگردانید که آن را در حالی که محو تماشای چهره ی زیبا و مومن پسند !!!! شما بوده انداخته تو ماشین(حواسش پرت شده بوده)
اینطوری به صواب نزدیکتر است...

حج خانوم ، خب ما موندیم واسه کدوماشون بوده ! نکه چهره ی ما بسی جذاب هست هرکی میبینه کلا میره تو یک فاز دیگه !
حالا مشکل اونجاست که باید دید واسه کی بوده

قاصدک دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://mtabasom.blogfa.com

خیالت راحت حلاله و هیچ مشکل شرعی نداره بدش به هر کی که دلت خواست
فقط چه حالی میده این هدیه رو بدی به طرف طرف بگه اااااا این مال من بود از کجا پیداش کردی..

خدا نکنه اونطوری بشه ! رسما چیز میشیم !

حسین دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ http://hosseinb.blogfa.com

سلام
از نظر من بلا اشکال است منتهی مشروط بر انیکه فقط به خانوم س اون هم با احترامات فائقه تقدیم نمایید .

سلام هم ولا جان ...

جونم هم ولا ... جونم مرجع تقلید ... جونم فتوای عادلانه ...

آقا تثبیت شد ... همین کارو میکنیم !

گودول دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://khesht40.blogfa.com

بهتره ببری بفروشی و به جاش یکی دیگه بخری و بدی به این یکی ، تازه اونی که گم کرده عقب 206 چکار میکرده؟

ایول آقا سعید ... برای اینکه لو نرم باید همین کار بشه ... ب فکر خودم نرسیده بودها !

والا حتما جلو جا نبوده رفته با صاحبش عقب !!!!

علی لرستانی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ http://alilorestani.persianblog.ir/

آقا ما میتونیم این مسئولیت خطیر رو بپذیریم و دنبال صاحبش بگردیم...
بفرستش بیاد به صندوق پستی ما

ما خودمان اینجا مثه شیر واسادیم علی آقا ...

کورش تمدن دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلااااام
نازگل بانو به نکته بسیار مهمی اشاره نمودن
شما صندلی عقب چه.... میکردی؟البته ببخشیداااااا
مگه جا قحط بود؟؟
در ضمن با توجه به کوچک بودن شهر اراک و اینکه احتمال داره با نفر بعدی که دوست میشی و میخوای بهش هدیه بدی جز همین ۶۰ نفر بوده و قضیه لو بره توصیه میکنم که طلا رو بده من امانت نگه دارم هر وقت اومدی تهران میدم بهت تا بدی به یه دختر خوشگل موشگل تهرونی
در ضمن میتونی بفروشیش و بعنوان حق السکوت پخش کنی بین بچه های بلاگستان تا در مورد این ۶۰ نفر با خانوم س صحبت نکنن
فقط بدون حلال اندر حلاله

سلامممممم کوروش خان ... والا از من نپرس ... از اون خانوم بپرس چرا رفته عقب !!

شما دختر خوشگل موشگل تهرانی پیدا کن ، من حاضرم بدمش !

اما راه دوم عمرا ... اگر بدم به بچه های خودمون میشه حرام اندر حرام !

ناهید دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.nahid2369.blogfa.com

همه منتظر بودن برن بالا منبر
خب ببین پسرم بستگی داره مال کی باشه اگه مال آدم ناتویی باشه میتونی هرغلطی دلت خواست باهاش بکنی وگرنه حرام است
دیما شوما به خانواده محترم بگو ما اگه دخترم سوار کنیم جلو سوار میکنیم
ومهمتر از همه اصلا ببین واقعا طلاست
بعدشم ...بیا مشهد بقیشو برات میگم...!!!

ناهید ، میخوای کلا طلا را بفرستم مشهد پیش تو ، همه دیگه به جنگ و جدال نپردازن ! خب از اول همینو میگفتی دیگه ..

خب مشکل اینجاست ... میگن چون طلا عقب بوده ، عقب هم جا بیشتر داره ، نکنه ... !

بعدشم ، من از کجا بدونم طرف آدم ناتویی بوده یا نه ؟!

راضیه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

تا شیطان از ۵۴ ناحیه بر شما وارد نشده اون مومنه را پیدا کن..

ای بابا ... عجب شیطان قزوینی و نامردی داریم ها !!!

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://kooche2.blogfa.com

نابغه جان اونی که برای پا استفاده میشه اسمش پابنده که به مچ پا بسته میشه !!!!

گفتم بدونی!!!!!

در ضمن من نمیدونم این کوروش جان چه جوری حاضره دخترای ترگل ورگل تهرانی رو دست تو بده !!!!
اوم وقتی که امار مسافرهات از دست در رفته !!!!

کوروش جان به این محمد اعتباری نیست والا !!!!!! این خبط رو کن ... یه تیکه طلا ارزشش رو نداره ..

خب خاله جان گفتم شاید دست بدنشو انداخته به پابندش !!

اختیار دارین ... پسر به این خوبی ، نازی ، وافاداری ، خوشگل ، خوشتیپ ، جیگر و ... را از کجا میخوان پیدا کنن این تهرانی ها ؟!!!

والا ... دلشون هم بخواد

راضیه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

مشت و لگد شیطان تو دندون آسیای کسی که ۶۰تا مومنه رو سوار ماشینش کنه!!

حالا اگر 61 ای بود دیگه مشت و لگد و این چیزا وارد نیست ؟!

سپیده دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://1394a.persianblog.ir

سلام
طبق ماده ی۱۶۲قانون مدنی:هرکس مالی پیدا کند که قیمت آن کمتر از یک درهم که وزن آن۶/۱۲نخود نقره باشد می تواند تملک کند...
حالا اگه بیشتر بودفرق فوکوله:باید تایکسال تعریف کنی یعنی باید نشرواعلان برحسب مقررات شرعی کنی بنحوی که بتوان گفت که عادتا به اطلاع اهالی محل رسیده است
حق الوکاله ی مارو رد کن بیاد

سلام ... بنده چون معتقد به اصلاح قانون اساسی هستم ، پس مطمئنا معتقد به اصلاح قانون مدنی و تجارت و همه ی این چیزا هم هست ... پس اعتراض شما وارد نیست و خبری از حق الوکاله هم نیست !!

کورش تمدن دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

نازگل بانو راست میگه من حرفم رو پس گرفتم
مگه چیه؟هرکی با دخنرهای شهر خودش
مگه دخترهای تهران رو از سر راه آوردیم که بدیم به محمد؟
من الکی گفتم اون طلا رو ازش بگیرم
اصلا بعنوان هدیه تولد من بده خاله نازگل.خوبه؟؟؟؟؟

امر دیگه ای نیست کوروش خان ؟!

میخوای اصلا نصفش کنم ، اون تیکشم از طرف خاله جان هدیه بدم برای تولد شما ؟!

عاطی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://parvaze67.blogfa.com

سلام .
اینجور که تو میگی باید پلاک زنجیر باشه . حالا خدا میدونه چجوری از تو زنجیرش دراومده
با مال مردم میخوای دلبری کنی ؟ هی وای من .
نککن اینکارو . آخر عاقبت نداره ها

سلام عاطی ... آره از اوناست ... والا نمیدونم چطوری در اومده

ای بابا ... یعنی اشکال داره ؟!

سوسک سیاه! دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://sooksesia.persianblog.ir/

ببین بهش دس نزن که یه راست میری پله اخر جهنم بذار من خودم میام برش میدارم پسرم!!!!!!!!!!!!

بعد شما میری باهاش بهشت ؟!

فاطمه (شمیم یار دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

سلامممممم محمد
اولندش دم همه بر و بچ مشهدی گرم که انقده زرنگند خوب
دومندش ناهید راست میگه شاید اصلا طلا نباشه و اگر به عنوان مخ زنی استفاده کنی ناجور ضابع میشی
سومندش این خواهری وکیل ما همچین دقیق تو ضیح دادنددیگه راحال صلاح مملکت ..ببخشین ماشین و داخلش را خسروان دانند

سلامممممم خانوم معلم فاطمه

کجا زرنگند خانوم معلم ؟! نه بابا .. از این خبرا نیست

آخه از چند نفر پرسیدم گفتن طلاست ...

آهان ... مرسی ... پس باید روش فکر کنیم !

یکی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

آقا هیچ مشکلی نیست.اون خانم نشد یه خانم دیگه!
میگن از این ستون باون ستون فرجه!بلکه بزنه
وباهمینکار خدای نکرده مهرتون بدل این
یکی بیفته و..خدامبارک کنه انشالله
یاحق...

دست شما درد نکنه ... بفرمایید شیرینی عروسی !!!

محدثه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام کن!
آی دزد!
آی دزد!
بگیرینش!
طلا میدزدی؟!
خجالت نمیکشی؟!

این بچه گفت باز سلام کن ! درست بشو نیستی ؟! اون پستو بخون اخرش چی گفتیم ...

چطوری تو ؟! راضی بودی ؟! وبلاگت خوشگله ؟! مینویسی ؟!

منم خوبم مرسی !!

در ضمن به من چه ، طلا افتاده تو ماشین .. تقصیر من نیست که

یک محمـــــــــد هستم دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ http://yekmohammad.persianblog.ir/

سلام
اقا حرام است
ممنون که منو لینکوندی
. منم لینکوندمت
یه ساعت دیگه خودتو ببین تا گودر بخونتت.

سلام ؛ عجبی نگفتی با تبادل لینک موافقی !!

محدثه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

اون کامنتمو چرا تایید نکرده بودی کلی ذوق از خودم در کرده بیده بودم!
آره خیلی خوشگله!
مرسی مرسی مرسی!

چیزی برای من نیامده بود محدثه ... اما تو وب نیما و کیامهر خوندم ...

4کریم ... وظیفه بود

محدثه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام کن!
به نظر تو من اگه بخوام کامنت خصوصی بذارم یا کار خصوصی داشته باشم باید چه کنم آیا؟!
نیما کجاس؟
ببین!من میام شما نیستین شما میاین من نیستم!
چه تفاهمی واقعا!
وااااااااااااییی!محمد!
نمیدونی وقتی دیدم اینطوری تولدمو تبریک گفتین چه حالی بهم دست داد که!
خیییلیییییی خوشحال شدم!
خییییییلیییی!

محدثه یجا هست به نام تماس با من ... از اونجا میشه خصوصی گذاشت ... فقط نمیدونم چرا وب تو نداره !!
ببین به زودی واست نام کاربری وبلاگو رمزشو و ایمیلتو میدیم بهت ... بعد برو پسورد ایمیل و وبلاگتو عوض کن ... فقط چطوری باید بهت برسونیم نمیدونم ! اگر میتونی یک ایمیل از طریق تماس با من واسم بذار تا برات بفرستشمون ...

خواهش میکنم ... خدا رو شکر که خوشت اومده ...

آرمـــــ ــــان دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://lie-f.blogfa.com/

حالاجدن یادت نمیاد ماله کودوم دختره که قبلا سوار کردی ؟؟
یعنی آمارش اینقدر نجومیه ؟؟؟

ب جون خودم یادم نیست !

پارسا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://enclosure.blogfa.com/

حرام اندر حرام میشه حلال دیگه!

مثه منفی در منفی که میشه مثبت !

تیراژه دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام.بیخیال طلا.........حالا رو کن این "او"کیه؟!!!
بلاخره بهش گفتی یا نه؟دیر نشه!

سلام ... او همون خانوم س دیگه !

نه هنوز ، ندیدمش آخه

پارسا دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://enclosure.blogfa.com/

طرح هدیه امانی رو خیلی ساده میگم،
تو این طرح شما کتاب رو هدیه میکنین به شخص مورد نظر،ایشون هم پس از خوندن لطف میکنن و همین حرکت رو ادامه میدن (یعنی هدیه میدن به نفر بعد) و ... الی اخر
یعنی کتاب دست به دست میچرخه.
کتاب هایی که قراره تو این طرح شرکت داده بشن هم با همکاری وبلاگ هایی که اعلام امادگی میکنن تهیه میشه،
بعضیا پول میدن، بعضیا کتاب میخرن و میدن، بعضیا هم کتابایی که دارن رو هدیه میکنن.
امیدوارم کامل و مفید گفته باشم!

wo0000000oooooo00000w

کار فرهنگی ! عالیه ... دمتون گرم ... اگر شد حتما شرکت میکنم ...

کاغذ کاهی(نازگل) دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

ببین خوشم میاد این کوروش جان فرد مدبر و عاقلیه ...
حرف درست رو هم قبول میکنه ...تازه فکر همه جا رو هم میکنه !

الان بهترین کس منم خاله جان ...! حالا میخوای نصف هم بکنی طوری نیست ... شما بده به من وکوروش خان با هم کنار میایم ....

عمرا خاله جان ... قرار شد بفروشمش یچی دیگه بخرم اهداش کنم به خانوم س ...

ماهی تنگ بلور دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ http://parspalace.persianblog.ir/

آقا من یه زنجیر طلا گم کردم اون نیستحالا هر چی بده من استفاده کنم دل شکستگی زنجیرم از یادم بره

زنجیر نیست ماهی ! هه ! پلاکشه !

پارسا سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ http://enclosure.blogfa.com/

حالا مطمئنی طلاست؟
یه وقت بدل نباشه!

البته بعیده سوژه ای سوار کنی که تو کار بدل باشه!

آره بابا ... ما هم آدم اصل سوار میکنیم به همراه جنس های اصل !!

سوفی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

آقا سلام
ما قرار بود ساعت ۱۱ بخوابیم. ولی کامنت نیما خوابو از کله مون پروند !!!

حالت خوبه ؟ خوش میگذره ؟


ببین بچه... یه زنگ بزن به سعید. اون از همه بیشتر ریش داره !!! ولی اگه زنگ زدی احتمالا باید قید طلا و مخ زنی و جونت رو با هم بزنی... گفته باشم !!!


واحه هم داره شوخی میکنه... ببر بفروش برو آب هویج بخور !!!
( سلام واحه بانو !!! )

امضا :

سلام خواهری ... کامنتشو واسم کپی کرد خوندم ... حس و حال منم عوض کردم این بچچه ... دمش گرم ...

مرسی خوبم ، خدا رو شکر ... چ خبرا ؟! خوش میگذره ؟!

اتفاقا دیروز زنگ زد ، کاش بهش میگفتما ... ولی مطمئنا میگفت بدش به برادران زحمت کش که در امر خطیر کتک زنی باتوم میزنن و این چیزا !!

آب هویج ؟!

سوفی سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ق.ظ

آقا ما تا حالا فکر میکردیم فقط سعید مرجع تقلیده... نگو نیما هم از دور دستی بر اتش داره...
حاج آقا نیما...
آقا با شما هستم !!!
برادر...
زودتر بیا که ملت همه سوالات مذهبی و دینی و شرعیشون مونده رو زمین !

اختیار دارین خواهری ... حاج آقا نیما معروفه لامصصب ! اصلا روز و شب این بچچه در امر خیر و پاسخ به سوالات شرعی میگذره ...

فلوت زن سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ق.ظ http://flutezan.blogsky.com/

حالا حلال حرامیشو ول کن ، شانستو بچسب ! تو توو ماشینت طلا پیدا می شه ، یه بدبختیم توو ماشینش قبض تلفنی ، گازی ، برقی چیزی پیدا می شه !



آره والا ... ولی جدی جدی اگر قبض پیدا میشد میگفتن حتما قبض دوست دخترتو گرفتی بری پرداخت کنی !!!

فلوت زن سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ق.ظ http://flutezan.blogsky.com/

بدش به من ، من خودم می دونم باهاش چیکار کنم ! تو هم دیگه عذاب وجدانینا نمی گیری ، بچت هم منگل نمی شه !



بعد قول میدی دعا کنی این 2 عاشق به هم برسن ؟!!

حواترین سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

اون ظرف فلفل کو؟؟؟؟

هـــــــــــــــــی وای من !

پَـ ــرشـ ـان سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

آقا ول کن سوال موآل رو...
این خانم طلاییه رو با من دوس می کنی

کدوما استاد ؟!

عاطفه سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

خب من اگه یه روز بفهمم کسی که دوسم داره یه چیزی که از توماشینش اتفاقی پیدا کرده بهم هدیه داده سر از تنش جدا میکنم!

خاله عاطفه نمیشه کمی لطیف تر برخورد کنی ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد