کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

سلام خانوم معلم ! تولدت مبارک ...

   

همیشه تبریک تولدو دوس داشتم ، همیشه تولد عزیزانمو یجا یاداشت کردم و به موقعش یا 

بهشون اس ام اس میدم یا بهشون زنگ میزنم ... امروز هم تولد خانوم معلم هست ...

آشنایی من با وبلاگ خانوم معلم مفصله و یخورده عجیب غریب !

تا جایی که یادم میاد بخشی از اولین کامنتی که خانوم معلم تو وبلاگم نوشته بود این بود که  

" من بهمن ماه به دنیا آمده ام ... "  

امشب نُت موبایلم به صدا در اومد و تولد " خانوم معلم " را یاد آوری کرد ...

 

میدونی خانوم معلم ... شد یک سال و خورده ای ...  

یعنی من اولین بار 12 دی پارسال اومدم وبلاگ شما و اون کامنتای عجیب غریبو گذاشتم !  

یادت میاد خانوم معلم ؟! یادت میاد چطوری اومدم اونجا ؟! یادت میاد چی کامنت گذاشتم ؟!

من همیشه تو زندگیم به " قسمت " اعتقاد داشتم ، اینبار هم میگم قسمت بود که بیام اونجا ... 

اولش حس خوبی نداشتم ، یعنی اون موقع ها میگفتم یک کامنت میذارم و یکم داد و بیداد  

میکنم و میرم ! اما موندگار شدم ... بدجور هم موندگار شدم ... 

یادمه بعضی موقع ها که سر یک سری جریانات ناراحت میشدم میامدم میگفتم شما اگر با  

کامنت گذاشتن من مشکل دارین من دیگه نمیام ... ! همیشه جواب میدادی نه مشکلی ندارم 

اما نمیدونم چطور شد که کنگر خوردی و لنگر انداختی ؟! 

 

بذار جواب سوالتو الان بدم ... الانی که 2 ماهه که نیامدی وبلاگم و واسم کامنت نذاشتی ... 

الانی که نمیدونم اینجا رو میخونی یا نه اما من دارم به وظیفه ی دانش آموز بودن خودم عمل 

میکنم ... آره خانوم معلم ، موندگار شدم ... برای اینکه " صداقت " را تو وبلاگ شما دیدم ... 

برای اینکه صمیمیت وبلاگ شما رو دوس داشتم ... برای اینکه از صاف و ساده بودن خوشم  

میامد ... برای اینکه دوس داشتم خیلی چیزا یاد بگیرم ، برای اینکه خوبی ها را خوب میفهمم ..  

برای اینکه " واحه ها نشانه اند، پر از نشانه اند، پر از رمز، پر از راز ، راز شبها ی پر ستاره ...  

واحه ها نگین سبز زمرد بر حلقه کویرند ... " 

اینا بخشی از دلایل موندگار شدن من اونجاست خانوم معلم ... خیلی بیشتر از این چیزا بود که 

دیدم و موندگار شدم و اولین جایی که بعد از کانکت شدن باز میکردم وبلاگ شما بود ...

 

از همون اوایل به دنیای مجازی بدجور دلبسته شدم ... فک میکردم دروغ ها و بدی های دنیایی  

که داریم توش زندگی میکنیم تو این دنیای پیچیده وجود نداره ... 

میدونی چرا خانوم معلم ؟! چون اولین بار کسایی که باهاشون آشنا شدم آدم های کار درستی بودن ...یاد صحبت هام با آقا سعید افتادم ... ، همون مجید حمید خودمون که  برای شما کامنت  

میذاشت و من از اونجا باهاش دوس شدم ، رفاقتی که انقد صاف و پاکه که تا ابد میمونه ...  

یاد چت کردن هام با سوفی افتادم ... کسی که یک زمان احساس میکردم با اومدنش دیگه 

جای من وبلاگ واحه نیست !   یبار هم خودت برای تولد الین گفتی خانوم معلم ، گفتی  

که زمانی که سوفی و الین پیداشون شد محمد میگفت " نو که میاد به بازار ، کهنه میشه دل  

آزار ... ! " اما الان سوفی برای من مثه یک رفیق میمونه ... یک رفیق با معرفت ... 

  

بچه هایی که از وبلاگ شما با هم آشنا شدیم کم کم شدیم یک گروه ...  

آقا سعید اسمشو گذاشت " همسایه ها " ، تولد هر همسایه که میشد بقیه ی همسایه ها  

میامدن و پست میذاشتن و تبریک میگفتن ... اولش تولد سوفی بود ، بعد الین ، بعد آقا سعید  

( که من وبلاگ نداشتم که پست بذارم و همیشه افسوس اون روزو میخورم ...) والان هم شما... 

تولدت مبارک خانوم معلم ، میدونم هیچ وقت روز تولدتو لو ندادی اما خودت که منو خوب  

میشناسی ... جونم در میره واسه این فضولی ها ! 

امیدوارم همیشه سالم باشی ، امیدوارم روزهای شاد و بدون دردسری داشته باشی ... 

امیدوارم محمدو ببخشی که خیلی اذیتت کرد و همیشه باعث میشد اون منحنی سینوس 

رو به پایین نزول کنه و هی تهدید به پس گردنی شه !  امیدوارم که در پناه خدا به جز خوبی  

چیز دیگه ای تجربه نکنی ... 

 

 تولدت مبارک خانوم معلم ... 

  

 

پی عکس نوشت : خانوم معلم ، همون روزی که این کتابها را بهم دادی ،  قول دادم کتابها رو

بخونم ، الان بعد از 5 ،6 ماه دارم به قولم عمل میکنم و خوندن کتاب جلال آل احمدو شروع کردم ... 

 

پی کادوی تولد نوشت : آهنگ " از خون جوانان وطن لاله دمیده ی استاد شجریان " و آهنگ "سراومد زمستون" تقدیم به شما ... میدونم خیلی دوسشون داری ... 

 

پی بلاگزیت نوشت : فردا راس ساعت 10 شب ، بلاگزیت  

 

نظرات 51 + ارسال نظر
م . ح . م . د چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام !

آناهیتا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

تولدشون مبارک
امیدوارم به خونه ی شاگرد قدرشناس برگردن!

مرسی آناهیتا ... ممنون از لطفت

زهرا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.zafa.blogsky.com

مبارکشون باشه

مرسی زهرا

واحه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام

حسابی غافلگیرم کردی... نمی دونم چه بگم... ممنونتم خیلی زیاد... من هیچ کاری برات نکردم اما تو یک چشمهء جوشان احساساتی نسبت به همه کسانی که باهاشون دوستی... امیدوارم ان شاء الله همه آدمهایی که اطرافت هستند قدر این احساسات پاک رو بدونند و هیچوقت به هیچ شکلی حس نکنی از محبتهایت سوء استفاده شده.
ممنونتم خیلی خیلی ممنونم از این همه محبتت...
و از هدایای محشرت...

سلام خانوم معلم ... بالاخره اومدی ؟! میدونستی هر موقع یک کامنت جدید داشتم نگاه میکردم ببینم اسمش واحه هست یا نه ؟! میدونستی روزی 10 بار اومدم کامنت بذارم اما نذاشتم ؟! میدونی ...
بی خیال ... خوشحالم خانوم معلم ... خوشحالم که بالاخره اومدی اینجا و سر زدی ... خوشحالم که بازم داره جمعمون جمع میشه ...
یاد اون موقع ها افتادم ... یاد تولد سوفی ، الین ، من ... الان هم داریم جمع میشیم ... خوشحالم
قابلی نداشت خانوم معلم ... تنها کاری که میشد کرد همین بود ، امیدوارم خوشت اومده باشه ... اون هدیه ها هم هیچی نیستن ، هدیه ی اصلی مونده که ایشالله باید بیایم تهران نهارو بگیریم دیگه !

الین چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام
خوبی دکتر
بعد از خیلی مدت بلاگم و باز کزدم
خیلی شانسی
مرسی مرسی
کاش همه مثل تو با معرفت بودن

سلام ، ببین کی اومده !! الین خودتی ؟! جون محمد خودتی ؟!

مرسی که اومدی بالاخره ... چه خوب شد وبلاگتو باز کردی ها ...

مرسی الین ... خوشحالم کردی خواهری

فاخته چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://3881467hk.blogfa.com/

چه دوست خوبی !

و تولدشون مبارک ایشالا به همه آرزوهاشون برسن

ممنونم ... مرسی از لطفتون

آگالو چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://agaloo.wordpress.com

تولدشون مبارک

مرسی آگالو جان

پونه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

سلام دوست من. ممنون از اینکه رد پای قشنگت رو جا گذاشتی.
تولد معلمتون هم مبارک ایشالا زنده باشه

سلام ... خواهش میکنم ... مرسی از لطفتون

الین چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ

راستی خواستم بگم اینقدر ها هم بی معرفت نیستم دکتر

گاهی آدما حوصله خودشونم ندارن و گاه یکارها جوری به هم میپیچه که ....
ولی در کل مرسی بهم خبر دادر

شوخی کردم بابا الین ... ما به هرکی یک روز غایب میکنه میگیم بی معرفت ! اما کی جرات داره بگه خواهر الین بی معرفته ؟!

4کریم ... وظیفه بود

سوفی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
تولد تولد تولدش مبارک... مبارک مبارک تولدش مبارک


برمیگردم
حتما !!!

۱۰ شب... همینجا

بههههههههههه سلام خواهر سوفیییییییییییییی .... من الان خیلی خوشحالم ... اگه گفتی چرا ؟! خودت میدونی دیگه !!

مگه اینجا هتله ؟!

سوفی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ


بابا چر تائیدیش کردی ؟
اینجوری که نمیشه چت رومش کرد

حالا خودتو عصبانی نکن ننه جان ... سنت بالاست فشارت میفته ها !
الان برش میدارم

سوفی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ

اینم آیکون هم همینجوری




اون پایینی امضاته دیگه ؟! یعنی هرموقع اینو نذاری من میگم این سوفی جعلی اومده !

سوفی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ

راستی
اگه از من تعریف کردی که اومدی تهرون ناهار بهت بدم ، باید بگم

کشک !!!
خورنی مفیدی است !



یادت باشه که سر آشتی با مجید حمید یه ناهار به من بدهکاری
یادت که نرفته ؟


یو ها ها ها

هه ... هنوز منو نشناختی ننه ... حالا واسا بهت میگم

کی ؟! کجا ؟! چی ؟! کیییییییییییییییییه ؟! کیییییییییییییییه ؟!

اااااااا ، ژوزفینه ؟! بعلهههههههه

ایران دخت چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ

تولدشون مبارک!!!!!!

مرررررررسی آبجی خانوم ... خندت منو کشته

پَـ ـرشـ ـان چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ http://www.parshan85.blogfa.com

تولدشون مبارک

مرسی استاد جان ... لطف داری

سپیده چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

تولدشون مبارک ... حالا دیگه مطمئن شدم که هم مهربونی هم قدر شناس ... خوشحالم که خوشحالت رو میبینم بعد از اون دلتنگی ... امیدوارم تموم دوستیهای خوب سابق برگرده .

مرسی دخترخاله جان ... نه بابا ، مهربونی کجا بود ... من فقط دارم یک بخش کوچیک از زحمت های خانوم معلمو جبران میکنم ، خیلی کوچیک

مرسی از لطفت ... انصافا این بی حوصلگی داشت امونو میبرید ، اما الان خوشحالم ، خیلی خوشحال ... چون امشب خیلی از خواننده های قدیم که دلم براشو یکذره شده بود برگشتن ...

مامان زهرا نازنازی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.zahra1389.persianblog.ir

تبریک میگم
__?????____????
___????__????_???
__???____????__???
__???_???___??__??
__???__???????___???
___???_????????_????
???_??_???????__????
_???_____????__????
__??????_____?????
___???????__?????
______???? _??
____________??
_____________?
_????_________?
__?????________?
___????________?
____?????______?
_________?____?
_____???_?_?__?
____?????__?_?
___??????___?_____?????
____????____?___???_?????
_____??____?__??____??????
______?___?_??_______????
_________???__________??
_________??____________?
_________?
________?
________?
_______?

مرسی مامان مهربون ... عجب گلی ... به به ، مثه من میمونه !!

مامان زهرا نازنازی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.zahra1389.persianblog.ir

یه زحمت براتون دارم دوست خوبم

گروه سایت های پرشین بلاگ برای سومین سال پیاپی، جشنواره برترین وبلاگهای بانوان را برگزار میکند. در این جشنواره که به مدت دوهفته تا آخر بهمن ماه ادامه دارد، شما میتوانید لینک وبلاگهای مورد علاقه خود را که نویسندگان آنها از بانوان ایرانی هستند، در نظرسنجی وارد کرده و ثبت کنید. برای شرکت در نظرسنجی به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://persianweblog.ir/Topblogs/Zanan.aspx
(اینم آدرس 2تا از اون 5تا وبلاگ انتخابی که ماله دختر و پسره منه البته اگه دوست داشتید ممنون میشم)

http://zahra1389.persianblog.ir
http://ali-1376.mihanblog.com

جانم ؟!

به به ، اگر قول میدن رایمونو نمیدزدن چشم !

حتما میرم و رای میدم ... ب روی چشم

سوفی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ

به به
ببین کی اومده !

بابا الین میگفتی یه گاوی گوسفندی شتر مرغی محمدی چیزی قربونی کنیم !!!

فررررررررررااااااااااررررررررررررر


اینم از امضام

من حاضرم قربونی شم ها ... خوبیش اینه که میشه کل ایرانو باهاش نذری داد !! ب خصوص اون قسمت مخش ...

سوفی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ

کجائی خودت ؟
نیستی محمد ؟

داری کیک رو استاد میکنی ؟
بابا اینهمه مهمون... ملاحظه ما رو نمیکنی به این مهمونا رحم کن !!!





امضا :

هستم ولی خستم !!

بابا کیک کجا بود ... انصافا امشب باید خانوم معلم مهمونمون میکرد ها ... نمیدونم کجاست فعلا ...

من میرم بیرون یک کار دارم میام .. مدیونی اگر فک کنی کار بدیه ! میخوام یچی بخرم بیام ..

بدیو بدیو میام ! امضات منو کشته ننه

رها بانو چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://raha-banoo.blogsky.com/

سلام محمد جان

خوبی ؟

تولدشون مبارک باشه ... خوش به حالشون ... چه کادوهایی ! من عاشق این دو تا آهنگم ...

می خواستم به یه چیزی اعتراف کنم ! اون وقتا که چند بار وبلاگ حذف و عوض کردی و برگشتی با خودم میگفتم ثبات شخصیتی نداره این پسر !!! حالا منم به درد تو دچار شدم ! توی وب قبلیم دم به دقه می رفتم و می اومدم و الانم وبمو عوض کردم و خلاصه خدا آخر و عاقبتمو به خیر کنه !!!

سلام وکیل بانوی خودمون ... مرسی ممنونم ، منم اون آهنگارو خیلی دوس دارم ...

نمیدونم چی بگم وکیل بانو ... اون موقع حرف منو هیشکی نشنید ، درد منو هیشکی ندونست ... بی خیال ...

ثبات شخصیتی به این چیزا نیست که بابا ... آدم از یک خونه خسته میشه میره خونه ی دیگه ... همین

نبضگیر چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://berlin-bonab.persianblog.ir

تولدشان مبارک باد.
به یاد اولین معلمم که خانم بود افتادم که موقعیتش بشه در خاطراتم خواهم کرد.

ممنونم دکتر جونم ... ایشالله خدا سایه ی همه ی معلم های گرامیو رو سر هممون حفظ کنه ...

واحه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ

هم از خودت هم از همه دوستانت و مخاطبانت که لطف داشتند و بهم تبریک گفتند ممنونم هر پیام تبریکشون انرژی مثبتی بود که برایم فرستادند و تنها و تنها می توانم از محبت تک تک شان تشکر کنم. ممنونم از همه شما. کاش بتوانم جبران کنم.

وظیفه بود خانوم معلم ... بچه ها هم مثه همیشه لطف داشتن ... به قول سوفی فقط با شام و نهار میشه جبران کرد !

زهرا فومنی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.butimar1365.blogfa.com

سلام دایی محمد خودم..
تولدشون مبارک..ایشالا که همیشه سلامت باشند..
افرین به تو که قدر شناسی..

سلام عمه زهرا جان ... خوبی ؟!

مرسی ... ایشالله ... نه بابا ، من که کاری نکردم

سوفی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

میتونی واحه جان

شما میتونی !

یه ناهار به همین ۵ تا همسایه بده !
من و الین و محمد و سعید و نیما

میبینی که... در راس همه هم من !
اینجوری میتونی محبتهامونو جبران کنی عزیزم

خانوم معلم گوش نکن ... اصلا اینا رو ول کن ... فقط به من نهار بده ...

سوفی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

عمرا رفته باشی خرید !!!

خودت راستشو بگو وگرنه دخترها کوچه رو در قالب گروه تجسس میفرستم سراغت !

دوباره یو ها ها ها !


ب جان خودم راس گفتم سوفی !

اااااااا ... بفرست ... من آماده ام ها !!

سپیده چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

خوب خدا رو شکر ...

حالا اوضاع ردیف شده بیا شیرینی بده دخترخاله !

مجیدحمید چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ

محمد جان سلام.
اومدم که کلی کامنت بگذارم و کلی مسخره بازی در بیارم اما نتونستم و نمی تونم. صفای وجودت اجازه نداد که جلوی اشکهام را بگیرم.
پسر امیدوارم همیشه همینطور مصفا دل بمونی. عزتت مستدام باشه.
تولد معلم هم مبارک باشه انشالله.

سلام حاج سعیدم ... خوبی مومن ؟!

عزیز دلمی ... قربون اون اشکات برم من ... منتظر اون پستت هستیم ها ...

مرسی ... مبارک باشه ایشالله ...

حسین چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://hosseinb.blogfa.com

سلام هم ولا
تولدشون مبارک .

سلام هم ولا جان ... ممنونم مرسی

نینا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

tavalodeshon mobarak
che khobo ziba tabrik vaghadr dani kardin
vaghean ziba bod mohammad
un kado ha ham mahshar bod
man in sar umad zemestono khaili dost daram
khaterati daram bahash

مرسی استاد نینا جان ... منم سر اومد زمستونو خیلی دوس دارم ... منم باهاش خاطره داره ... همین چند وقت پیش

مومو پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://mo-mo.blogsky.com

تولدشون مبارکه...
چطوری محمد؟
خوبی؟
کلاست خوبه؟ استاد سنتور شدی؟
رفتی مشهد کلا یره شدی کم پیدا شدی...

مبارک باشه ایشالله ...

خوبم مرسی ، شما خوبی عمه جان ؟! دلمون واست تنگیده ها ...

ای خوبه ، حالا که فعلا میریم و میایم ...

شرمندم ب خدا عمه جان ... میام سر میزنم چشششششششم

سوفی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

اوه اوه
چقدر این حاج مجید حمید و این محمد قربون صدقه هم میرن...
بابا واحه کجائی ؟
بیا منم واسه تو اشک بریزم تو هم هی به من بگو نه سوفی جون عزیزم قربون اون گوهر هائی که از چشمت میریزه برم گریه نکن...
منم بدتر زار بزنم




نیشمان باز میشود اینجا که می آئیم !!!



پس چی فک کردی ؟! رفیقیم هاااااااااااااااااااااااااا

عمرا بتونی با معلم اینطوری ب هم بگین ... کار هرکسی نیست !!

سوفی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

این منحنی سینوسی رو سعید خیلی باحال اومد به خدا !

آره ب خدا ... باز از امروز شروع میشه هی میره بالا و میاد پایین ...

راستی سوفی خودتی ؟! امضات کو ؟!

سوفی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ق.ظ

یادم رفت قبلی رو امضا کنم !


این مال قبلی


اینم مال این یکی

آهان ... شک کردم یک لحظه ها !!

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

تولدشون مبارک...
چقدر احشاش لطیفی داشتی ما نمیدونستیم!!

مرسی ... ممنونم

دنیز میخوای یک سر بری یک آزمایش اعتیاد بدی ... ؟!

میشه یبار بگی احساس ؟!

راضیه پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام محمد آقای گل
حالت خوبه؟
حالا که حرف از تولد و ایناست خودت چه ماهی به دنیا اومدی که ما از خودمون تبریک در کنیم؟

سلام حج خانوم راضیه ... خوبی ؟!

مرسی ، منونم ... واسه من حالا حالا ها نیست ... من متولد شهریورم ...

ف@طمه پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://zarafekocholo.blogfa.com/

با معرفتی:)
تولدشون مبارک

ممنونم فاطمه خانوم انتهای بیراهه ... حج خانوم راضیه که پشت شما کامنت گذاشت هم همشهری شماست ها ... اهل شهر شعر و ادب

فاطمه (شمیم یار پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://999f111a.blogfa.com

سلامممم محمد
آفرین..که به یاد یه دوست بودی حتی اگه این اواخر کم بهت سر زده..
تولدش مبارک..

سلام خانوم معلم فاطمه ... ممنونم ، مرسی ...

خانوم معلم میشه لطف داشته بهم ... مثه شما ... اصلا همه معلم ها خیلی باحالن

آلن پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ب.ظ

خصوصی داری اخوی .

مرررررسی آلن جان ... عالی بود

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

آقا ساعت کامنت گذاری منو دیدی؟؟
کیبورد رو نمیدیدم خوب!!!
اشتباهی شد!!! بیا بگم احساس!!!
راستی دو تا آهنگها هم خیلی قشنگ بودن!!

نه دقت نکردم ... کی بوده ؟!

خواهش میکنم ... قابلی نداشت

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

اینجادیگه تائیدی نیست چرا؟؟؟

بنا بر دستور خواهر سوفی و به خاطر تولد خانوم معلم اگر مشکلی پیش نیاد فعلا تاییدی نیست ...

محبوبه پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ http://sayeban.blogfa.com

خوش به حال خانوم معلمتون که هم معلم شده هم خوبه...

ممنونم ، مرسی ...

سوفی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

ما دستور نمیدیم
خواهش میکنیم برادر




امضا:

خواهش میکنم خواهر جان ... شما دستور بده ما اطاعت میکنیم

سوفی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ

میگم که این امضی منم باحاله ها
مثه خودم !






ماشالله 1000 ماشالله خودشیفته هم شدی هااااا !

محبوب پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

barikallah be to pesarkhub o mehrabun tavalod khanum moalemat mobarak.tavalod mojadad ra barayash arezumandam.

سلام خاله خانوم ... ممنونم ، مرسی ... لطف دارید

مبارک باشه ایشالله ...

خدیجه زائر جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ق.ظ http://480209.persianblog.ir

سلام........همیشه به ادمهای با ذوق غبطه می خورم. از نظر من کسانی با ذوق هستن که مناسبتها رو خوب یادشون میمونه...من خیلی بی ذوقم........حتی تولد وبلاگ خودم یادم نمیمونه و خیلی چیزای دیگه........

سلام مامان خدیجه جان ... ای بابا ، خب کاری نداره ، تو نت موبایل بنویسید کم کم همه را حفظ میشین ..

میکائیل جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://sizdahname.wordpress.com

سلام رفیق خودم ... خوبی ؟/
ماهم تولدشونو تبریک میگیم ... انشاله که سرزنده و سرحال باشن همیشه .....

سلام بر رفیق فیلتر شده ام ! وردپرس چرا اینبار از بیخ و بن فیلی شد ؟!

مرسی رفیقم ... شما هم همینطور

ف@طمه شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://zarafekocholo.blogfa.com/

راضیه وبلاگ نداره آیا؟:)

چرا بابا ... مگه میشه حج خانوم راضیه وبلاگ نداشته باشه ؟!

این وبلاگشه : http://greena.blogfa.com/

بهنام یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

سلام محمد جااااااااان خوبی چه خبر؟
تولدت خانوم معلمت بارک ایشالله از این به بعد میاد واست کامنت میذاره حالشو میبری عزیز.

سلام بهنام ... خوبی ؟! ای بد نیستم ... میگذرونیم ...

مرسی بهنام جان ... لطف داری عزیز جان

بهنام یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.delnevesht2010.blogfa.com

کیبوردم خراب شده بعضی از حروف رو نمیندازه!
تولد خانوم معلمت مبااااااااااارک

بازم مرسی رفیق ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد