کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !


نمیدونم شما در جریان هستید یا نه ! اما یکی از بزرگترین دغدغه های دوران نوجوونی

ما پاک کردن هیستوری صفحه ی اینترنت اکسپلوره و کلمه هائی بود که وقتی تو گوگل

سرچ میکردیم میموند ! که خدا رو شکر لب تاب کار بچچه های امروزی رو راحت کرده !

یعنی دیگه نگران این نیستن که شونصد نفر بیان سراغ یه کامپیوترِ همگانی !

ینی ما اون موقع تو یه همچین فضای خفقان آلودی بزرگ شدیم ! والا به خدا ...




نظرات 17 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

یعنی هیچ هم به روی خودمون نیاریم توی هیستوریت چی بوده که میخواستی پاکش کنی؟؟
یعنی اصلا به روت نیاریم چی سرچ میکردی که میموند توی گوگل؟؟
نه بگو بیاریم یا نیاریم؟ بیاریم یا نیاریم؟؟

م . ح . م . د شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

من که خودمو نگفتم آبجی دلارام

منظورم کللی بود !

وگرنه اصن به من میاد از اون سایت ها و کلمه ها ؟!

دل آرام شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

کی ؟ تو ؟؟؟
تو و اون کلمه ها؟؟؟ تو و اون حرفها ؟؟؟
بلا به دور
یه چیزی بگو بگنجه
یه چیزی بگو بهت بیاد

م . ح . م . د شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

به من فقط خوبی میاد !

تیراژه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

والا من که در جریان نبودم و چیزی یادم نمیاد
اما از توی جانور هر چی بگی بر میاد
خوشم میاد که خودت هم اعتراف میکنی که چی بودی!

اصن تابلوئه ها ! نه در جریان بودی نه یادت میاد !

فهیمه شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

پاک کردن هیستوری ؟؟؟
کلمه هایی که تو گوگل سرچ میکردی ؟؟؟

ادامه رو حضوری عرض میکنم

من زندگیمو باختم ! منو از چی میترسونی ؟! برو از خدا بترس !

راس میگی همینجا بگو ! چرا تهدید میکنی ؟!

میلاد یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ق.ظ

محمد الان یه نرم افزاری اومده به نام ccleaner
انقده خوبــــــــــــــــــــــــــــــــــه
یه کلیک میکنی، از بیخ و بن، همه چیزو پاک میکنه

دیگه اون موقع باید میامدی که نیامدی !

آخه الان به چه دردم میخوره دیگه میلاد ؟!

سمیرا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

استغفرالله! بازخوبه دوره شما کامپیوتر بوده ما که تازه بعد دانشجویی کامی دار شدیم اونم نت نداشت که بخوایم بریم سایتهای بی ناموسی سرچ کنیم و بعد هیستوری پاک کنیم!! اومدم بگم فهیمه خانم کم پیدا خوس دیدم حلال زاده س

فهیمه خانوم فقط واسه پُست های مورد دار و اونم صرفن جهت تهدید و این چیزا کامنت میذاره !

فرزانه یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

برو بچه جون. بیخودی از خفقان و این حرفا نگو بالاخره یه چند تا بزرگتر هم اینجا رفت و آمد میکنه. خفقان یعنی اینکه حق نداشته باشی جوراب سفید بپوشی. شلوار لی قدغن باشه. خندیدن جرم باشه و ...... . حالا اینی که شما میگی خفقانه؟!! نه آخه بچه اینقدر کنجکاو میشه؟
اصلا فهیمه جون این آقا محمد رو از طرف ما هم تنبیه کن.
محمد احتمالا آرزو میکنی که دیگه هیچ وقت برات کامنت ننویسم (آیکون یه فرزانه خبیث)

خب فرزانه بانو اونا مربوط میشه به خفقان چل پنجاه سال پیش که متاسفانه من در عصر شما زندگی نکردم !

بعدم بچه کجا بوووووود ؟! نوجوون ینی 15 سال به بالا ! خب آدم از 15 سال به بابا خیلی چیزا رو میفهمه دیگه ! نههههههههههه ؟!

فهیمه خانوم من تهدید هاش زبانیه ، بچچم دلش نمیاد بزنه ! البته بعضی موقع ها هوسی میزنه ها ، اما خب مجموعن ارشاد زبانی میکنه !

نه بابا ! همونطوری که در جواب فهیمه هم گفتم من کللن زندگیمو باختم ! با این چیزا نمیترسم ! شماها برید از خدا بترسید !

علیرضا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ

Agha mAn eteraz daram cm man pak shode chera??????

این پُست یه پُست طنز اجتماعیه ! اما اون کامنت ...

آذرنوش یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

من همین الان هم هیستوری ومرتب پاک میکنم به خاطر وبلاگ وبلاگستان چون کل خاندان میان میشینن پشت سیستم من

آفرین آذر ، اصن هدف پست منم همین بود ! منم اون موقع ها میرفتم وبلاگ نمیخواستم کسی ببینه ! وگرنه کار دیگه ای نمیکردم که !

علیرضا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

Ahannnnnnn.okkkkkkkkk.baba tanze ejtemai.man pozes mikham.sharmande

مریم دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

کلاً ما دهه شصتی ها خیلی سختی کشیدیم محمد
تو چرا اینقدر جوش میزنی برادرِ من
تو که دهه هفتادی هستی
در ضمن به قول سمیرا بانو ما که کامی نداشتیم اونوختا
وقتی هم کامی دار شدیم بعدِ چن سال و اندی اینتر دار شدیم
وقتی هم اینتر دار شدیم اصلاً ابداً تحت هیچ شرایطی وارد سایت های ناموسی توی گوگل نمیشدیم
که بخواد پاک بشه یا نشه

میگن همه دهه ها سوخته ان ! فقط میزان سوختگی و ناحیه ی سوختگی فرق داره !

مریم دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

ینی یه همچین دختر مظلومی هستم من

منم خیلی پسر مظلومیم

مریم دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

به به میلاد خان گل گلاب
تو هم برادرجان
عجب بد آموزیی راه انداخته ای

من از میلاد یاد گرفتم

باغبان دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ


از خوندن پست و کامنتها و جوابها این شکلی شدیم

خُب خدا رو شک !

ناهید چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://sarpanahekhastegiha.blogfa.com

سلام...
چه پست جالبی.
آخ آخ اخ...چه کار بدی
ولی آره واقعا یادش بخیر...
البته ما که از این کارا بلد نبودیم
خوشحالم میکنید اگه به وبلاگم سر بزنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد