کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

آخرین پُست سال 1391

 

پارسال این موقع و تو پُست تبریکی که نوشتم آرزو کردم که سال 91 انقد واسه همه  

خوب باشه که سال دیگه این موقع امیدوار باشیم که کاش 92 هم مثه 91 باشه !  

نمیدونم این اتفاق واستون افتاده یا نه ! 

راستش برای خودم خدا رو هزار مرتبه شکر سال خوبی بود  

اما طبق صبحت هائی که از خیلی اطرافیانم میشنوم سال 91 زیاد بر وفق مرادشون نبوده .  

تو آخرین پست سال 91 ، دعای پارسالمو تکرار میکنم و امیدوارم که سال 92 تلافی سال 91  

رو در بیاره و ایشالله هممون سال خیلی خوبی رو داشته باشیم و دلامون شاد باشه .  

عیدتون مبارک  

 

 

+ رادیو جوگیریات ، عیدانه 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
فهیمه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

تموم شد !!!

نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت ! دو تا از بهترین عزیزای زندگیمو از دست دادم ! خدا به فاصله ی ۸ ماه دوتا برادرزاده ی دوست داشتنی بهم داد !
از دست دادن و به دست آوردن ! دل کندن و دل بستن !
اتفاقای خوب هم افتاد اما نمیدونم چرا "دلم خوش نبود" !
یه بحرانو پشت سر گذاشتم که هم خدا هم تو و هم من میدونیم که اگه تو نبودی من حالا حالاها سرپا نمیشدم اما ...
وقتی تو اون روز قشنگ پاییزی با هم عهد بستیم که "تا ابد" با هم باشیم همه چیز عوض شد ...

"دلم خوش شد"

اگه تو این چهرماه کوتاهی کردم ، دلتو شکستم ، ببخش ...

بهارت بهاری امیدم ...

دل آرام چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

برای من برآیند سال 91 واقعا خوب بود. هیچوقت نشده بود از سالی انقدر راضی بوده باشم. اما امسال بودم...
شکر خدا که تو هم راضی بودی. امیدوارم سال 92 واقعا برای همه پر از اتفاقات خوب باشه.

طوطی چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://ghodghod.blogfa.com/

برای تو خوب نبوده باشه واسه که باشه؟؟
ایشالا سال 92 خوشیهای 91 رو برات کامل تر کنه رفیق

فاطمه شمیم یار چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

سلامم محمد جان
تنی سالم و دلی شاد و خرسند داشته باشی در کنار عزیزانت
سال نو مبارک

میلاد چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ

سال نوت مبارک محمد جان

انشالله سال پر از عشق باشه برای خودت و فهمیه جان

احمد چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://serrema.persianblog.ir

سلام
سال نو مبارک محمد جان
امیدوارم سال خوبی داشته باشی

هدیه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ق.ظ

عیدت مبارک محمد جان
خوشحالی و سلامتی و سعادت آرزو می کنم برای

خودت و همه !


زهرا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام پسرعمو
عید توام مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک
ایشالا امسال هم سال خوبی واست باشه بهتر از پارسال و به همه ی آرزوهات برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد