کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

 

همکاری که چار پنج ماه پیش با یه خالی بندی تمام عیار زیر آب منو پیش مدیر مالی شرکت 

زد و یکی از دلایل من برای بیرون اومدن از شرکت بود ، بعد از اون همه وقت امشب اس ام اس 

داده و نوشته : " سلام ، محمد یه خبر خوشحال کننده دارم برات ! مرحله ی اول بانک توسعه 

و تعاون برای استخدام قبول شدم و تا چند روز دیگه مرحله ی دومش هست ! دعا کن برام ... "  

و من یک ساعته دارم به این فکر میکنم که اولن جواب این بنده خدا رو چی بدم ، دومن کاش  

یک درصد از روی این مردم رو من داشتم ! ...   

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
تیراژه یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

به فرض که تو در موردش اشتباه نمیکنی و اون واقعا مقصر بوده
اگر اون جریان ها واقعیت داشته ولی شما از کانال های دیگری متوجه زیر آب زنی هایش شده ای و علنا چیزی به رویش نیاورده ای
خب از کجا معلوم اون بدونه که تو همه چیز رو فهمیدی؟
حتما فکر میکنه تو هیچی نمیدونی و رفاقت ظاهریتون برقراره
من جای تو بودم یه موفق باشید ساده بهش اس ام اس میدادم و خلاص

م . ح . م . د یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

میدونه تیراژه ! آخرین باری که رفتم شرکت بهش گفتم که کارت اصلن خوب نیست ! من که دیگه نمیام شرکت اما دلم واسه نفرات بعدی میسوزه که میخواد با شماها همکار شه ! به خاطر همین تعجب کردم

تیراژه یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

پس به روش اوردی..
شاید این دم سال نویی و با موقعیت خاصی که براش پیش اومده خواسته نامحسوس ازت حلالیت بطلبه
چی بگم والا

فاطمه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ http://shahrah-88.blogfa.com

این رو نیست که والا !

عارفه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ق.ظ http://inrozha.blogsky.com/

با تیراژه موافقم شاید خواسته نامحسوس حلالیت بطلبه .
یا این که خبر خوشحال کننده داره برات واسه اینه که لابد استخدام میشه میره از شرکت.

کودک فهیم دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://the-nox.blogfa.com

مطمئنی که این فرد زیر آب زده و خودت با گوش های خودت شنیدی و با چشمهات دیدی؟یا اینکه کسی بهت گفته که فلانی زیر آبت رو زده و تو هم پذیرفتی؟اگر مورد دومه یادت باشه هستند آدمهایی که دوست دارند مشکل رو گردن یکی دیگه بندازند حالا یا برای خود شیرینی و یا حتی برای بی گناه جلوه دادن خودشون یا کینه ای که از اون فرد داشتند و یا ظاهر بینی و حدس و گماناتشون و غیره و اگر اینطور باشه از کجا معلوم که کسی زیر آب این فرد رو پیش تو نزده باشه؟حتی به حرف آدم های خیلی خیلی مورد اعتماد هم دیگه نمیشه اعتماد کرد و فقط در صورتی که مسئله برای خودت مشخص بشه می تونی بپذیریش.من که در جریان موضوع به صورت کامل نیستم و نمی تونم قضاوت کنم و فقط فرضیات رو با توجه به متنی که نوشتی و اینکه مگه میشه کسی کاری رو انجام بده و بعد اینقدر راحت بخواد سر صحبت رو باز کنه و صمیمی باشه میگم،اگر مطمئن نیستی از این موضوع کاش بشه رک و رو راست با طرف حرفت رو بزنی.فقط هم رک و رو راست و کامل.خیلی ها صحبتهایی که در لفافه باشه رو برخلاف تصورمون واقعا متوجه نمیشند و ازش می گذرند.تا آدم خودشون در چنین موقعیتی قرار نگیره شاید کامل نتونه طرف مقابلش رو بفهمه.الان که از اون محل کار رفتی و شاید دیگه نبینیش و بگی حالا که گذشته،اما به نظرم گاهی مسائلی وجود داره که ذهنیت مون رو نسبت به اطرافمون عوض می کنه.

کودک فهیم دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://the-nox.blogfa.com

*خودشون=خودش !

عاطی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ


سلام محمد عزیز:گل

سال نو مبارک:گل

امیدوارم سال خیلی خووبی داشته باشی:گل

:دی

طوطی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://ghodghod.blogfa.com/

اس بده و بگو " واااااااااااااااای ایشالا قبول شی بعدش یکی زیرآبتو بزنه"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد