کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

 

ماهی همیشه تشنه ام
در زلال لطف بی کران تو .
می برد مرا به هرکجا که میل اوست
موج دیدگان مهربان تو
زیر بال مرغکان خنده هات
زیر آفتاب داغ بوسه هات
-ای زلال پاک-
جرعه جرعه می کشم تو را به کام خویش
تا که پر شود تمام جان من ز جان تو !
ای همیشه خوب
ای همیشه آشنا !
هر طرف که می کنم نگاه ،
تا همه کرانه های دور ،
عطر و خنده و ترانه می کند شنا
در میان بازوان تو !
ماهی همیشه تشنه ام
ای زلال تابناک !
یک نفس اگر مرا به حال خود رها کنی
ماهی تو جان سپرده روی خاک !
 
فریدون مشیری 
 
 
نظرات 5 + ارسال نظر
... چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ

واسه کی؟ خوش به حالش.ایشالا همیشه سرشار از این حسها باشید

واسه مخاطب خاصم ! ممنونم . ایشالله

فهیمه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ


من ندانم که کی ام
من فقط می دانم
که تویی
-شاه بیت غزل زندگی ام-

خیلی دوست دارم . خیلیییییییییییییییییییی ...

آهنگو گوش کردی فهیمه ؟!

" اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم ،
واست میمیرم جواب دنیا رو میدم ،
با تو میمونم ، واسه همیششششششششه ... "

کاش الان پیشت بودم تا با چشمام بهت میگفتم " چقد دوستت دارم "

نمیدونم چیکار کردی با دل من ؟! بدون تو نمیتونه دووم بیاره فهیمه !

+ نوشتن این چند خط ده دقیقه طول کشید ! باورت میشه ؟!
از اون حس ها اومده سراغم که نمیتونم احساسم رو بیان کنم !
و چقدر دوس داشتم که حضوری بهت میگفتم اما تسلیم زمان !
تا شمبه صبر میکنم ...

تیراژه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

ای جانم عاشقانه های پیاپی و آتشین
عشقتان همیشه برقرار دوستانم.

ممنونم تیراژه ...

سمیرا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ http://nahavand.persianblog.ir

وای که چقدر این حس ها و این انتظارها قشنگه....عشقتان همیشه آتشین و زندگیتان سرشار عشق...راستی شما مگه پیش هم نیستید؟

نه دیگه سمیرا بانو ، ما مرکز شهر اراکیم فهیمه خانوم اینا حاشیه شهر !

جدا از شوخی چرا پیش همیم ، اما الان موقع امتحاناست ، بعد ماشالله هزار ماشالله هر دومون درس خون ! نمیایم بیرون که درس بخونیم ! تازه شمبه هم امتحان داریم که میخوایم همو ببینیم !

مآهــے سےـآ چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ http://frizzlylady.blogfa.com/

ماهی ِ همیشه تشنه ام ...

+ خیلی زیبا بود :)

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد