کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

کوچه باغ

و ناگهان چقدر زود دیر میشود ... !

آی دیدن داره ... !


یکی از تفریحاتم موقع امتحان ها اینه که جواب هر مسئله رو تو برگه ی سوالا یکی دو صفحه

هر طور شده کِش بدم ! البته که سیاه کردن مساوی است با نمره ی مُفت گرفتن اما از خدا

چه پنهون از شما نه پنهون ، یا از خدا نه پنهون از شما چه پنهون ، یا کللن از همتون پنهون منظور

اصلی از این کار دیدن قیافه ی بچچه هاست که وقتی هنوز نیم خط صفحه ی اول رو هم پُر نکردن

من خیلی رسمی و شیک و با قیافه ای حق به جانب ( اون حق نه ، این حق !! ) مراقب رو صدا

میزنم و بهش میگم ، " برگه ی دوم لطفن ! " ...  

و این داستان برای برگه های بعدی هم ادامه دارد ... !





نظرات 17 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ

هیچوقت نشده برگه های امتحانم از یه صفحه بیشتر بشه
تفریح من اینه که هنوز بچه ها سر سوال اول دومم هستن پاشم برگه ام رو بدم
فک کنم اول

آخه خدائی اینم شد تفریح ؟!! بعد نمره میاری ؟!

فرشته دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

شما اصلا کل تفریحاتتون سالمه . آفرین ....

آخه اصن به من میاد تفریح ناسالم داشته باشم ؟!

مریم انصاری دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

من اگه مراقبتون بودم، بیشتر از یک برگه اضافی، نمی دادم.

(اینم جزء تفریح های مراقب هایی مثل منه، موقع امتحان گرفتن از بچه ها )

جات خالی امتحان امروز چهار برگه نوشتم ، وقتی برگه ی چهارم رو خواستم مراقبه داشت چشش در میامد ! آخه همه برگه ی اول یا دوم بودن ! گفت چیکار میکنی ؟! گفتم خب زیاده دیگه ! وقتی آورد گفت دیگه از برگه ی پنجم خبری نیستا !!

وانیا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

لایک به مریم

لایک به خووووووووووودت آبجی وانیا

دل آرام دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

تو : برگه دوم لطفا
بچه ها :
مراقب :
استاد بعد از دیدن پاسخنامه :

دلارام یکی از عمه ها به قید قرعه رو داشته باش که توسط استاد فحش میخوره !!

عارفه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

من همیشه که نه! ولی معمولا سر امتحانات ریاضی آمار دوتا نکته رو سعی میکنم رعایت کنم یکی این زود بلند نشم دومی هم زود برگه دوم نگیرم به بچه ها دیگه استرس وارد نشه.بسوزه پدر ریا ریاکاری

اصن بهت نمیاد فداکار باشی عارفه !

آوا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

یادش بخیر..دلم تنگ شد ...برای
دانشگاه.......البته همه چیزش
منهای درس خواندن و امتحان و
شب امتحانش.هی هی هی
یاحق...

اصلش همین شبه امتحانشه سرکار خانوم آوا بانو خانوم جان !

فهیمه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

دیگه با نمره مفت گرفتن خداحافظی کن عزیز دلم ...

استاد جعفری شناساییت کرده به هر کی نمره بده به تو نمیده .
اونوقته که قیافت دیدن داره هااااااااا

عمررررررررررررن ! چی فک کردی ؟! نمره کمتر از 18 بده بنیاد شهیدو رو سرش خراب میکنم ! من زندگیمو باختم ، منو از استاد جعفری میترسونی ؟! برو از بدن سازی و اینا بترس !!!

فهیمه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ


آی دیدن داره ... !

جات خالی بود امروز فهیمه ، اولن که دانشگاه اصن بی تو نمیچسبه ! دومن ایمان بغلم نشسته بود وقتی هی برگه میگرفتم بلند بلند میگفت چه غلطی داری میکنی ؟! مراقبه هم فک میکرد تقلب داریم میکنیم هی میگفت شما دو تا ساکت ! کللن صب اوضاعی بود


+ جواب به اون کامنتی که نذاشتی ! :
ممنونم عزیز دلم ، نیازی به گفتن نیست که ، خودم میدونم مرد ایده آل تو ام !!

علیرضا دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

حالا یهنی که؟؟تفریحه که بچه ها رو اذیت میکنی؟والا به خدا گناه دارن بچه ها..ما هر کی این کارا میکنه یا بعد امتحان یه حالی بش میدیم یا........

دانشگاه که بیای باید خودخواه باشی !

فهیمه سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

ولی خداوکیلی پرکردن برگه اونم الکی واقعا ذهن فعالی می خواد !!!
من بیچاره یه بار خواستم به شیوه تو عمل کنم کلا هرچی بلد بودم هم یادم رفت .

یه کلک دیگه هم یادم داده بودی ! گفتی بالای برگت بنویس "الهی به امید تو" !!!
ولی من هیچوقت این کارو نکردم ! آخه خودت بهتر میدونی من اهل ریا نیستم

امتحان میانه ی 1 بود فک کنم که بهت گفتم فقط بنویس !
فهیمه باید یه چارچوب از کل کتاب حفظ کنی ، بعد فقط بنویسی ! اصن نگاه به سوال و این چیزا نکن ، کللن بنویس !! امروز نصف برگه ی من توضیح فارسی بود ! باورت میشه ؟! ینی اول عددیو مینوشتم بعد فارسی توضیشو میدادم !! راه غلط درست و همه رو با هم میرفتم !

امروزم بالای برگم نوشتم " الهی به امید تو ! " ، اصن حس خوبی داره ، به جان خودم بنویسی عین من همه نمره هات 20 به بالا میاد !!

اون که بعلهههههههههههههه ! اما خب مجموعن تو ، توی قلب منی ...

سحر دی زاد سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ق.ظ http://dayzad.blogsky.com

خیلی ناقلایی فقط همین!

سلام سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

پس چی فکر کردی
بله که نمره میارم فقط یه بار از دستم در رفت 12شدم وگرنه نمره هام همه ش خوبه تقریبا معدلم18می باشد!!!
ولی خدائیش پیام نور سخته مخصوصا اگه استاد لجبازی کنه و اون6نمره طلائی رو به همه نده

سلام سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ

یه توصیه دوستانه به فهیمه خانوم
این روشهای نوشتن و اینا فقط در مورد آقایون جواب میده در مورد خانوما نتیجه عکس داره
شوما به همان روش دخترانه خودمون عمل کنی نتیجه بهتری میگیری
(آیکون اختلاف انداختن بین زوج خوشبخت )

خانم و آقای پیشی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ http://pishia.blogfa.com

احیانا ما با هم نسبتی نداریم؟!
من البته شیوه م یخده فرق داره:... همچین با اعتماد بنفس میشینم سر جلسه که استادا رو هم درمورد شاگرد اول بودنم به اشتباه میندازم.... طفلیا موقع صحیح کردن برگه م فک میکنن اشتباه شده!

بریم آرشیوو بخونیم...

سمیرا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ

محمد جان به پست استادی که از اضافه گویی خوشش نمیاد احتمالا نیفتادی!من یه استاد داشتم که شما میبایست فقط کلیدی و خیلی مختصر جواب میدادی و من این موضوع را فهمیده بودم و نمره کامل ازش میگرفتم هر چی هم به بچه ها میگفتم ولی گوش نمیکردن!
یه موقعهایی هم که با بچه ها از امتحان میومدیم بیرون ،اونا از کسایی میگفتن که دو برگ سه برگ پر کردن ،من بهشون میگفتم اینا جواب اصلی را بلد نیستن هر چی دم دستشون میاد مینویسنپس درست گفته بودم

ملودی جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ http://melody-man.mihanblog.com/

یعنی شعر مینویسید واسه استاد؟
اگه امتحانتوون ریاضی یا فیزیک باشه چی مینوسید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد